Beste moederbord met ViiV? (nog een keer)

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• PiwiKiwi
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-03-2025
Nou ja, zeg, binnen twee uur mijn topic al afgesloten wegens gebrek aan eigen research. Da's wel heel snel, mannen.

Gelukkig heb ik intussen enkele mogelijkheden uit mijn bookmarks getrokken ter discussie;

-Abit IL90MV, socket 479 (lekker zuinig), mATX, graphics: GMA950
-Asus P5LD2 VM-DH, socket 775, GMA950

Sandriekus1987 ; die Asus van je is niet ViiV toch?
Heeft iemand al zo'n Abit?

bedankt _/-\o_

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-05 15:14

LieveNiels

On Fire

Nou, als dat andere topic ook zo summier is opgesteld dan hebben ze een goede reden om er een slotje op te gooien. Een nieuw topic openen omdat de andere gesloten is wordt ook niet zo gewaardeerd tenzij je er nu wel een topic waardig verhaal van maakt. Aangezien ik geen touw aan je TS kan vastknopen denk ik dat dit topic wederom geen lang leven beschoren is.

Ik zou trouwens eerst eens een motivatie schrijven van het waarom je dit wilt weten.

[ Voor 10% gewijzigd door LieveNiels op 04-01-2007 12:37 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

lees PMG FAQ uit de sluitmessage nog eens door. Waarom heb je die 2 borden gekozen en waar twijfel je nog aan.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je de sluitmessage eigenlijk wel gelezen :? In de FAQ van dit subforum staat dus uitgelegd hoe je een moederbord moet uitkiezen :)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Lees BalusC in "Beste MCE moederbord met ViiV ?" nog eens door ;)

Dit is dus niet de manier om een dergelijk topic te openen en het is ook niet de bedoeling dat wanneer je topic op slot gaat dat je hetzelfde topic meteen weer opent.

Deze gaat dus weer dicht zie ook Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.