Plaatje op de frontpage waar ik me aan irriteer

Pagina: 1
Acties:

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
http://tweakers.net/ext/i/1167858109.gif

Behalve het feit dat het een f-nerd shirt aan heb vind ik het ook nog is een stomme en zeer onproffesionele uitstralingen hebben om een jong jochie met een middel vinger enzo op de fp te zetten.

Vind dit 1 van de weinige plaatjes die echt super not-done is.

Lekker zijn is een gave :)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dan kijk je er toch niet naar?

Het plaatje past prima bij het artikel. Dat jij anti-feyenoord bent, mag je zelf weten. Maar dan mot je niet lopen huilen als er een plaatje te zien is waar dat duidelijk zichtbaar is.

Snap werkelijk je gezeur niet echt

Ey!! Macarena \o/

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Het gaat me niet om het f-nerd logo als het een AJAX logo had geweest had ik er ook moeite mee gehad.

Vind het namelijk onproffesioneel en raar dat we dit soort flamebait wat dat jochie doet op t-net toelaten.

Lekker zijn is een gave :)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik vind het eigenlijk wel toepasselijk :)
Het hele artikel gaat juist over sites zonder regels en een peuter met een middelvinger past daar wel bij, imho (Normloosheid! Verderf! Etc.)

Je kan het plaatje altijd nog adblocken ofzo.

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 04-01-2007 11:54 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als jij dat als flamebait ziet, en dat not-done vind. Waarom doe je dat zelf f-nerd neerzetten, als in feyenoord-bashen? f-nerd <-> M$ gaat dan precies om het zelfde.

Je ergerd je aan iets waar je jezelf schuldig aan maakt. Daar gaat het mij om. Niet lopen janken om iets wat je zelf precies het zelfde doet.

Ey!! Macarena \o/

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:12

YellowCube

Wait...what?

het plaatje dekt imo op juiste wijze de lading van het artikel.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
lordspacie schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:46:

Behalve het feit dat het een f-nerd shirt aan heb vind ik het ook nog is een stomme en zeer onproffesionele uitstralingen hebben om een jong jochie met een middel vinger enzo op de fp te zetten.

Vind dit 1 van de weinige plaatjes die echt super not-done is.
Snap je niet dat je zelf ook raar bezig bent door de naam als f-nerd te schrijven? Het plaatje past wmb goed bij het artikel.

[ Voor 4% gewijzigd door P_de_B op 04-01-2007 11:55 ]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
lordspacie schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:46:

Noted, maar wat versta jij precies onder 'professionele uitstraling'? Want wie weet wil Tweakers.net jouw idee van een 'professionele uitstraling' net niet helemaal hebben. Bedoel je met 'professioneel' dat er alleen afbeeldingen van glimmende technische onderdelen en/of van wittetandengrijnzende mannequins (m/v) gestoken in strak pak respectievelijk mantelpakje worden geplaatst :*) ? En verder: heb je het bewuste nieuwsbericht wel gelezen en begrepen waar het plaatje op slaat? Jouw verontwaardiging over het plaatje past overigens prima bij de verdeeldheid en bezorgdheid die de besproken ongereguleerde communities bij menigeen oproept.

(het is trouwens: 'zich ergens aan ergeren', en 'iets irriteert me')

[ Voor 6% gewijzigd door Cookie op 04-01-2007 17:47 ]

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Pagina: 1