Toon posts:

Muis en Icoonen probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,
Ik heb weer eens spontanen problemen. Ik heb met mcafee en hitman pro de boel gescanned en alles verwijdert maar het probleem is er nog steeds. Het probleem is dat mijn muis soms als ik klik hij twee keer klikt en dat komt niet door de muis zelf. En sommige icoontjes geven zich niet meer goed weer en verdwijnen zeg maar. Ze worden wit met wat gekrabbel erop, zeer lelijk. Ik weet niet hoe ik deze problemen moet oplossen en google heeft me tot dus ver nog niet kunnen helpen. Kunnen jullie dat wel?

Verwijderd

Met die iconen ken ik alleen van win98: dat zou dan moeten zijn zoiets als: eigenschappen bureaublad en dan tabblad bureaublad, bureaublad aanpassen, standaart instellingen herstellen. (als het om de bureaublad icoontjes gaat)
En voor de muis zou ik eerst ff de muis instellingen goed bekijken bij het configuratie systeem en anders als je een beetje luxe muis hebt drivers downloaden voor je muis.

Verwijderd

Topicstarter
Pas waren mijn icoontjes ineens terug nu zijn ze weer weg! :(

Verwijderd

Topicstarter
Is er echt helemaal niemand die mij kan helpen want als ik op eigenschappen klik zie ik wel staan dat het icoontje wat ik eigenlijk wil maar hij geeft het niet weer. Hoe komt dit toch?
Ik heb trouwens een nieuwe muis gekocht en nu werkt de boel weer!