Hey Hey,
Ben bezig een valide CSS2.0 / HTML4.01 (Strict) website te maken.
Nu is het alleen gek dat ik geen horizontale scrollbalk te zien krijg..
Overflow-x en -y zijn niet valide, overflow: visible; geen alleen een verticale scrollbalk in Mozilla.
Overflow weglaten geeft in IE standaard al een verticale scrollbalk en in firefox pas als het nodig is (auto?).
Overflow: auto; werkt in beide (FF2.0 / IE7.0) exact hetzelfde, alleen in beide krijg ik geen horizontale scrollbalk. HTML, BODY en HolderDiv allen op 100% width en 900px min-width.
Hoe smal ik de browser ook maar ik zie alleen maar content uit beeld verdwijnen zonder horizontaal te kunnen scrollen.
Relevante CSS:
Voorbeeld (w.i.p.) http://www.moosdijk.com/wesley/nieuw
Hoop dat iemand me kan helpen, zoeken geeft alleen topics over mensen die van de horizontale balk af willen.
Greetz.
Ben bezig een valide CSS2.0 / HTML4.01 (Strict) website te maken.
Nu is het alleen gek dat ik geen horizontale scrollbalk te zien krijg..
Overflow-x en -y zijn niet valide, overflow: visible; geen alleen een verticale scrollbalk in Mozilla.
Overflow weglaten geeft in IE standaard al een verticale scrollbalk en in firefox pas als het nodig is (auto?).
Overflow: auto; werkt in beide (FF2.0 / IE7.0) exact hetzelfde, alleen in beide krijg ik geen horizontale scrollbalk. HTML, BODY en HolderDiv allen op 100% width en 900px min-width.
Hoe smal ik de browser ook maar ik zie alleen maar content uit beeld verdwijnen zonder horizontaal te kunnen scrollen.
Relevante CSS:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| *
{
margin: 0px;
padding: 0px;
}
html, body
{
height: 100%;
width: 100%;
min-height: 600px;
min-width: 900px;
font-family: Verdana, Arial;
font-size: 10pt;
overflow: auto;
}
#HolderDiv
{
background-color: #FFF;
width: 100%;
height: 100%;
min-height: 600px;
min-width: 900px;
position: relative;
} |
Voorbeeld (w.i.p.) http://www.moosdijk.com/wesley/nieuw
Hoop dat iemand me kan helpen, zoeken geeft alleen topics over mensen die van de horizontale balk af willen.
Greetz.