Toon posts:

[Photoshop CS2] Andere kleuren per monitor bij dual screen

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Modbreak:Topic afgesplitst van [Photoshop CS2] Kleurproblemen.

Nog een Photoshop CS2 kleur probleem. Vanochtend een psd op m'n laptop gemaakt, en ik open hem op m'n dual monitor setup op m'n eigen pc.

Linker scherm 17" laat het goed zien, maar m'n 20,1" heel erg beige.
Nou dacht ik dat het hem aan kleursetting van scherm lag, maar dayt is het dus niet:

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/vries439/wtf.jpg

Iemand enig idee hoe dit kan ? :S

[ Voor 11% gewijzigd door NMe op 04-01-2007 10:34 ]

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:44
Staat Photoshop op beide pc's ingesteld op dezelfde kleurinstellingen?
Je krijgt door middel van een screendump verschil tussen twee monitoren? Dit aangezien de Windows-rand ook een (miniem) kleurverschil laat zien (in het kleurverloop aan de bovenkant)... en wat doet die vreemde witte uitsparing dan nog in het gele vlak?
Zie aangepaste afbeelding: Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d0b870fa3cbc4e8de0ce81e645d7fe6e/full.jpg

[ Voor 105% gewijzigd door Savantas op 03-01-2007 14:42 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is een stukje van de afbeelding zeg maar (het kleurverschil wat je aan de onderkant ziet. Is de bottom van IE). Het hoekje wat er uit mist heb ik er zelf uit geknipt. Maar nog steeds snap ik er geen zak van :S

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kleursetting ... bedoel je daarmee ICC profielen?

==
hoi

Verwijderd

Topicstarter
Erg raar. Net CS3 geinstalleerd, en gaf PS een melding dat het monitorprofiel corrupt is. Hoe ik dit moet fixen weet ik niet. Had de optie Use Anyway en Ignore :P Lijkt me vrij dubbelzinnig :+

Maar het is nu wel weer goed 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 18:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
En waar vind ik trouwens die monitorprofielen, want CS3 heb ik net ook al gesloopt blijkbaar :+

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

D.J, het kapen van andermans topics is not done. Het topic waarin je je vraag postte was én nog niet opgelost, én ging over wat anders dan jouw eigen vraag; daarvoor kun je een nieuw topic openen. Zou je het zelf leuk vinden als je een vraag had waar je mee zit, en iemand anders dan de aandacht van jouw vraag afleidt door een nieuwe vraag te stellen? ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1