[LiquidWeb] Domeinnaam verhuizen?

Pagina: 1
Acties:

• BvdH
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-06 15:12
Een aantal jaar terug heb ik een hostingpakket bij liquidweb besteld en een bijbehorende domeinnaam vastgelegd. Nadat mijn site een tijd uit de lucht was, heb ik geprobeerd contact op te nemen met het bedrijf, maar dit was spoorloos verdwenen. Waarschijnlijk failliet oid, iig geen spoor meer van te bekennen.

Nu wilde ik mijn domeinnaam verhuizen naar flexweb, dus netjes alle benodigde papieren ingevuld en opgestuurd. Niet veel later kreeg ik bericht dat míjn domeinnaam nog op naam van liquidweb staat, dus dat het niet mogelijk is om de domeinnaam te verhuizen. Alles geprobeerd om contact met liquidweb te krijgen, maar zoals al eerder gezegd, geen resultaat! Iemand enig idee hoe ik tóch mijn domeinnaam terug kan krijgen?! Ik wil namelijk mijn website wel gewoon onder dezelfde domeinnaam blijven hosten!

Bedankt!

Verwijderd

Zie ook: http://www.webhostingtalk...orum/97140-liquidweb.html
en: http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1328

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 10:11 ]

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

je hebt dus liquidweb een domeinnaam laten reggen, en die hebben m op hun naam gezet, en niet op de jouwe?
Ik neem aan dat je NAW van de eigenaar van liquidweb wel kan achterhalen, dus dan zou ik daar eens een aangetekend briefje naar toe sturen, en verder wellicht handig om even zelf contact op te nemen met SIDN, wellicht dat die je ook kunnen adviseren in dit geval.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 01:12

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Of je ondertekent gewoon zelf je overdrachtformulier. Wellicht niet de meest correcte weg maar nood breekt wet zullen we maar zeggen.

I'm not as think as you stoned I am

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:43
Het overdracht formulier tekenen zou een mogelijkheid kunnen zijn, wat je ook even kan doen is contact opnemen met de beherende instantie SIDN om te informeren naar de mogelijkheden, ze zullen hier zonder twijvel vaker mee te maken hebben gehad (026 352 55 55).

Controleer bij je nieuwe provider of jij als houder bent opgegeven, dat kan je in de toekomst veel zorgen besparen ;)

Eve char: Warock <TEST>

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

SIDN zal zeggen dat je het moet oplossen met de eigenaar dmv een overdrachtsformulier. Je had er tijdens de aanvraag op moeten letten dat de domeinnaam op jouw naam gezet werd.

SIDN mengt zich (terecht) niet in zulke zaken.
Pagina: 1