Misschien kan iemand me op weg helpen. Ik ben bijna klaar met met MCSE 2003 en heb de volgende certificaten CompTIA A+, N+ en S+, ITIL en ben van plan om Prince2 te gaan doen. Nu was ik aan het kijken voor een vervolgopleiding. Dit omdat ik eigenlijk de rest van mijn leven niet wil blijven plakken als systeembeheerder (het werk wat ik nu doe). Ik merk toch dat ik communicatie, beleid maken en werken met regels zoals ITIL leuker vind. Ik zou graag de consultany of projectleider kant op willen, maybe even teamlead of senior. Hiervoor heb je (in mijn idee) 2 geschikte opleidingen.
1) HBO Bedrijfskundige Informatica
2) I-Tracks van Exin en dan met name de academy tracks in IT Service Management
Nu zit ik zelf te suffen in een overheidsinstelling waar ik ver weg ben van ITIL en andere zaken. Nu is mijn vraag voor de mensen die in het bedrijfsleven zitten en maybe in dezelfde situatie: wat is verstandig? HBO of I-Tracks? Wat is hoger aangeschreven in het bedrijfsleven en is I-Tracks al een beetje bekend of erkend?
1) HBO Bedrijfskundige Informatica
2) I-Tracks van Exin en dan met name de academy tracks in IT Service Management
Nu zit ik zelf te suffen in een overheidsinstelling waar ik ver weg ben van ITIL en andere zaken. Nu is mijn vraag voor de mensen die in het bedrijfsleven zitten en maybe in dezelfde situatie: wat is verstandig? HBO of I-Tracks? Wat is hoger aangeschreven in het bedrijfsleven en is I-Tracks al een beetje bekend of erkend?