Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Bug] Laden winkelmandje geeft lege pagina

Pagina: 1
Acties:

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-11 10:20
Als ik vanuit de BBG een systeem in mijn karretje wil laden, staat FF een hele tijd te denken, en daarna krijg ik een witte pagina, met deze url http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten. Als ik de bron probeer op te vragen, staat FF weer een tijd te denken, en daarna krijg ik een lege pagina, dus volgens FF is de bron leeg.

Als ik daarna in de pricewatch kijk, staat het systeem wat ik in mijn mandje wilde hebben wel in pricewatchpagina, maar het laden van het winkelmandje geeft weer hetzelfde probleem als hierboven.

Ik gebruik FF 2.0.0.1, met een aantal extensies, waaronder Adblock (tweakers.net staat op whitelist).

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > BZ

Het winkelmandje is tenslotte een onderdeel van de Buyers Zone.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Aangezien hier alles goed werkt en we verder geen klachten over dit probleem hebben, ligt het probleem aan de jouw PC. We kunnen je daarbij helaas niet helpen.

• Jape
Oke, heel jammer voor mij dan :/

Iemand nog enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:00

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Wat gebeurt er in Internet Explorer of een andere browser? Hard-refresh al gedaan (ctrl+F5)? Cache leeggegooid?

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Jape
FlipFluitketel schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:56:
Wat gebeurt er in Internet Explorer of een andere browser?
Geeft een 404, Kan de pagina niet vinden error
Hard-refresh al gedaan (ctrl+F5)?
Yep
Cache leeggegooid?
Yep

• Troetelbiertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 11:02
Ik heb exact hetzelfde probleem. Heel af en toe werkt een refresh maar ook ongelooflijk traag. Dit doet zich pas voor sinds de update van de pricewatch.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

Dat klinkt als een timeout, wellicht duurt het berekenen van de bestelkosten te lang.
We gaan hier naar kijken...

Intentionally left blank

• bits
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-12-2023
Voor mij geldt het ook.
Hetzelfde probleem bestaat ook als je een configuratie in je winkelmandje zet.
Ik werk ook met Firefox, maar ook met IE7 werkt het niet.

• Jape
Ik zit nu op school, en daar werkt het ook niet in firefox. FasterFox teller geeft 2x ongeveer 32 seconden aan, daarna weer dezelfde witte pagina als vorige keren.

[ Voor 18% gewijzigd door Jape op 09-01-2007 11:44 ]

Verwijderd

Ik heb ook hetzelfde probleem. Duurt lang (~30 s) en daarna alleen een lege pagina. Jammer...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

Er wordt al aan gewerkt :)

Intentionally left blank

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

En mede dankzij EdwinG heb ik hem significant sneller kunnen maken met maar een klein beetje minder goede resultaten voor het wat irreeele scenario dat je geen verzendkosten hoeft te zien. Voor de langere lijsten kost het nog steeds wel 6-10 seconde, maar dat is nog altijd ruim sneller dan ie eerst deed en bovendien ruim binnen de timeout marges.
Pagina: 1