Toon posts:

Icoontjes vervangen, lukt wel maar net niet helemaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben sinds een week of twee helemaal gek geworden van die custom icoontjes die je overal kunt downloaden. Dit doe ik met IconPackager. ALs ik dan zo'n gedownload pack toepas, dan worden sommge emoticons niet veranderd, maar die toch wel in het pack zitten! Zo blijft mijn Internet icoontje altijd hetzelfde, en die van Mijn Netwerk LOcaties (2 voorbeeldjes). Heeft het er misschien mee te maken dat deze icoontjes lang geleden zijn vervangen door snelkoppelingen, en dat de originele er niet meer staan?

Ook wil ik graag weten hoe je een custom cursor installeert. Ik heb namelijk IconPackager, alleen als ik via een bepaalde site (wat bij dat programma hoort) een cursor download, kan hij het bestand telkens niet vinden, en ik kan ook niet openen met doen...

Alvorens bedankt.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 09:51 ]

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-07 12:41
Waarom geen support zoeken bij de makers van het betreffende pakket :?

[ Voor 9% gewijzigd door frickY op 04-01-2007 10:45 ]

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dit gaat over welk programma/os?

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:35:
Hallo,

Heeft het er misschien mee te maken dat deze icoontjes lang geleden zijn vervangen door snelkoppelingen, en dat de originele er niet meer staan?

Ook wil ik graag weten hoe je een custom cursor installeert. Ik heb namelijk IconPackager, alleen als ik via een bepaalde site (wat bij dat programma hoort) een cursor download, kan hij het bestand telkens niet vinden, en ik kan ook niet openen met doen...

Alvorens bedankt.
Volgens mij heeft het er inderdaad mee te maken dat het niet meer de originele snelkoppelingen zijn.
Je kan ze ook zelf veranderen via IconPackager.
Waarschijnlijk heb je het programma nog niet zo goed door, aangezien er een speciale knop inzit om je cursors te veranderen.
Heb je de FAQ wel goed doorgenomen?