Toon posts:

BenQ FP937s begeven - Beeld blijft zwart

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik was daarnet gewoon aan het rondsurfen ... "floep" beeld viel weg ... ik dacht eerst mss kabel dat slecht contact gaf maar dat was dus niet het geval, zowel via DVI als VGA geen beeld meer ... :'(

Uiteindelijk getest op andere pc, op laptop, ... beeld blijft zwart en doet niets meer, bij het aanzetten van de pc springt het lampje nog wel op "groen" maar van beeld komt er niets door ...

Ik heb nog garantie tot 2008 maar wat zijn mijn kansen? Het scherm is nu ongeveer anderhalf jaar oud, wel intensief gebruikt geweest (12u per dag gemiddeld) Heeft iemand ervaring met BenQ support (in België) want volgens de factuur moet ik rechtstreeks bij BenQ zijn. Weet ook iemand wat de oorzaak kan zijn van dat het beeld zwart blijft? Er is geen knal of kortsluiting geweest. Het beeld werd gewoon plots zwart.

• severien
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Hoe is het bij jou afgelopen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb contact opgenomen met BenQ support (hun service nummer vind je ergens op de website of tussen de papieren die in de doos zaten), vervolgens heb ik een vriendelijke man aan de lijn gekregen die vroeg wat het probleem was, vervolgens hebben ze een afspraak gemaakt wanneer de monitor aan huis gehaald kon worden door een koerierdienst. Een 2-tal weken later hebben ze de monitor dan komen halen en heb ik gelijk een nieuwe gekregen :)

Jammer genoeg heeft het vervang exemplaar na 4 maanden de geest gegeven met hetzelfde probleem ...

• severien
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Bedankt. Ik heb op de website van BenQ mijn probleem gemeld en de raad gekregen om de RMA dienst te bellen. Dat ga ik morgen doen.