Ja dat is die. Ik heb dezelfde combo gehad, maar bij mij heeft ie het retention bracket gesloopt. Of dat door mij kwam of doordat de AM2-brackets maar 2 pinnetjes heeft op het bracket ipv 6 bij S939 dat weet ik niet.
hmm, nouja ik zal het wel proberen. jammer als het niet zou lukken.
en is er mischien niet nog een ander bracket met 6 pinnetjes inplaats van 2 te koop?
en is er mischien niet nog een ander bracket met 6 pinnetjes inplaats van 2 te koop?
[ Voor 38% gewijzigd door tjtristan op 05-01-2007 15:48 ]
even een update, voor mensen die deze combinatie ook willen gebruiken:
Ik heb net dit moederbord binnen gekregen en er zitten gewoon 6 pinnen aan de zijkant van het bracket dus bij de nieuwe generatie van dit moederbord is deze koeler wel compatible
zit super stevig vast: Rock Solid
Ik heb net dit moederbord binnen gekregen en er zitten gewoon 6 pinnen aan de zijkant van het bracket dus bij de nieuwe generatie van dit moederbord is deze koeler wel compatible
Op zich ook wel logisch dat het past, want socket AM2 is bijna identiek aan socket 939, want AM2 heeft slechts 1 pinnetje meer (940 pinnetjes), waardoor de socket dus niet groter/kleiner is. Aangezien ze het formaat van de boxed cooler aan willen houden zetten ze er ook weer gewoon dezelfde retention bracket op.