laptop op beamer aansluiten via vga: geen signaal!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.791 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95020

Topicstarter
dag, ik wil mijn laptop op mijn beamer aansluiten met een vga kabel.
<
alleen krijg ik geen signaal! xbox werkt wel ( via svideo ).

waar kan dit aan liggen?<

krijg alleen blauw scherm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Je geeft niet veel info hier. Wat heb je zelf al geprobeerd?

Het meest voordehandliggende: staat de secundaire monitor wel aan op je laptop? Daar is meestal een toetsencombinatie voor (fn + f5 als ik me niet vergis?).

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nee weinig info idd...

fn f8 is het niet, al gedaan.

indien belangrijk: nec beamer op dell laptop aansluiten.
eerst aangesloten, toen beamer aan, toen laptop aan. via beeldscherm, output naar extern scherm verzonden, maar hij doet niets. beamer geeft alleen blauw scherm. <

wat kan ik nog meer proberen?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Je zou de laptop eens aan kunnen sluiten op een gewone monitor, om uit te sluiten dat het aan je vga-uitgang ligt. Verder moet je bij sommige beamers zelf het ingangssignaal instellen, dus controlleer even of de beamer inderdaad op VGA staat.

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
source staat ingesteld op computer, dus daar kan het ookniet aan liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Meestal plaats je de specs van je systeem als iemand aangeeft dat je weinig info geeft :+

In ieder geval lijkt me het type OS en type videokaart belangrijk. Als je zin hebt kun je dat in ieder geval even melden. Het blauwe beeld is niet toevallig dezelfde kleur als de achtergrond van je laptopscherm ;) ?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:49
Vermeld ook even of de laptop het de beamer wel als aangesloten display herkent. Dat is vaak terug te vinden in de display settings / tools.

* Rukapul heeft een Dell D600 die het op een bepaald type Sharp beamer absoluut weigert te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:53

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Heb je de resolutie en refreshrate niet gewoon te hoog staan? Zet de instellingen van je schemr eens op 640x480 bij 60Hz. Verder nomineer ik je voor de "Informatie geven doe ik niet aan"-award.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:33

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Rukapul schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:03:
Vermeld ook even of de laptop het de beamer wel als aangesloten display herkent. Dat is vaak terug te vinden in de display settings / tools.

* Rukapul heeft een Dell D600 die het op een bepaald type Sharp beamer absoluut weigert te doen.
In geval van een ATi grafische kaart: Rechtsklik op het bureaublad --> eigenschappen. Vervolgens naar het tabblad "Instellingen", en dan naar de knop "geavanceerd". Dan naar het tabblad "weergaves".

Hier zie je de herkende monitoren. Klik dan eens op het aan/uit symbool om de uitgang te activeren.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Pagina: 1