Ik heb problemen met me tv-kaart het zit namelijk zo:
Ongeveer twee jaar terug heb ik een tv-kaart gekocht met de intentsie ermee tv te kijken op me tv. Heb toen alles geinstalleerd enzo en uitgetest met een antenne, alles (ned 1,2,3 geluid etc) werkte gewoon goed. Maar het is er nooit van gekomen om de gewone tv kabel in de pc te stoppen. Nu twee jaar later wil ik toch wel is tv kijken. Ik heb de kabel aangesloten maar al wil ik me tv kijk programma nu opstarten komt er te staan: Hardware initialization failed.
Nu wil ik dus even ervoor zorgen dat alles van me tv kaart wordt verwijderd van me PC, dus register en alles. Zodat al doe ik de tv kaart er opnieuw in een melding krijg van windows nieuwe hardware gevonden, wilt u het installeren enzo.
Hoe doe ik dat?
DIt zijn me specs voor als die nog nodig zijn:
Cpu: Intel Pentium 4, 3000MHz
Moederbord: Gigabyte GA-81848PM (3 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, LAN)
Moederbord Chipset: Intel Breeds Hill i848P
Geheugen: 512 MB(PC2700 DDR SDRAM)
Videokaart: nVIDIA GeForce FX 5500
Harde schijf: Samsung SP1604n 160GB
TV-Kaart: Pinnalce PCTV
Ongeveer twee jaar terug heb ik een tv-kaart gekocht met de intentsie ermee tv te kijken op me tv. Heb toen alles geinstalleerd enzo en uitgetest met een antenne, alles (ned 1,2,3 geluid etc) werkte gewoon goed. Maar het is er nooit van gekomen om de gewone tv kabel in de pc te stoppen. Nu twee jaar later wil ik toch wel is tv kijken. Ik heb de kabel aangesloten maar al wil ik me tv kijk programma nu opstarten komt er te staan: Hardware initialization failed.
Nu wil ik dus even ervoor zorgen dat alles van me tv kaart wordt verwijderd van me PC, dus register en alles. Zodat al doe ik de tv kaart er opnieuw in een melding krijg van windows nieuwe hardware gevonden, wilt u het installeren enzo.
Hoe doe ik dat?
DIt zijn me specs voor als die nog nodig zijn:
Cpu: Intel Pentium 4, 3000MHz
Moederbord: Gigabyte GA-81848PM (3 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, LAN)
Moederbord Chipset: Intel Breeds Hill i848P
Geheugen: 512 MB(PC2700 DDR SDRAM)
Videokaart: nVIDIA GeForce FX 5500
Harde schijf: Samsung SP1604n 160GB
TV-Kaart: Pinnalce PCTV