Ik heb uit de erfenis van mijn schoonmoeder een 1 jaar oude (jonge) Dell Inspirion 1200 laptop gekregen. Leuk ding alleen is de laptop zonder wifi minipci optie aangeschaft destijds. Nu heb ik net de laptop even opgemaakt om te kijken of er inderdaad een minipci slot in zit en zowaar dat is het geval. Nu mis ik alleen de antenne aansluiting naar bijvoorbeeld het beeldscherm.
Is het zonder de aanwezigheid van deze antenne uberhaupt mogelijk en zinvol om een een minipci kaartje van intel te plaatsen (pcmcia/cardbus is geen optie). Of is het zo dat Dell bij het assembleren van deze laptops nog een keuze maakt in het monteren van schermen met of zonder wifi antenne aansluitingen (dat zou de afwezigheid van een antenne verklaren).
Is het misschien zo dat de antenne ansluitingen via de minipci connector gaan?
Is het zonder de aanwezigheid van deze antenne uberhaupt mogelijk en zinvol om een een minipci kaartje van intel te plaatsen (pcmcia/cardbus is geen optie). Of is het zo dat Dell bij het assembleren van deze laptops nog een keuze maakt in het monteren van schermen met of zonder wifi antenne aansluitingen (dat zou de afwezigheid van een antenne verklaren).
Is het misschien zo dat de antenne ansluitingen via de minipci connector gaan?