kleinere trayicons en trayicons op meerdere regels

Pagina: 1
Acties:

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:06
OP 1 pc is het me inmiddels gelukt om onderstaande tray te realiseren. Probleem is dat ik niet weet hoe me dat is gelukt. Ondanks het zoeken op Internet heb ik niets kunnen vinden. Ik heb inmiddels de hele registry doorzocht, display settings/advanced biedt ook geen soelaas en de average tweakutils die ik kon vinden en heb gebruikt lukt het ook niet. Wie helpt me... Hieronder een plaatje van wat ik (ook mijn eigen pc) wil... Owja. het OS is WinXP. Dank voor haar/hem die het antwoord weet.

Afbeeldingslocatie: http://www.danm.nl/tray.jpg

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-03 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Speel eens met de grootte van je caption buttons onder je display settings > appearances > advanced. Deze staat standaard op de grootte wat in je skin staat ingesteld, maar als je deze verkleind naar ongeveer de helft (bij mij staat hij op 20 en 12 was al genoeg om ze klein genoeg te krijgen dat het dubbel wordt weergegeven.
Let wel, alle iconen op je taakbalk verkleinen, ook je quicklaunch. Bovendien worden ze zeer korrelig en je titelbalk wordt ook kleiner, dat stel je tenslotte in. Kijk eens hoe het staat bij de pc waar het wel werkt.

Commandline FTW

Verwijderd

Taakbalk 2x zo hoog maken?Ik heb de icoontjes ook zo staan en heb verder niks verandert.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-03 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je goed kijkt, zie je dat de 'hide icons' pijl maar 1 taakbalk hoogte heeft en niet in het midden van 2. Maar het is wel een wat betere oplossing, tenzij je de ruimte die je verliest wilt gebruiken voor een betere weergave. Zoals ik het screenie zie, is de caption size aangepast.

Commandline FTW

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:06
Hoera voor H.O.T. Het werkt. Bijkomend voordeel/nadeel is wel dat alle iconen worden beinvloed. Voor mij een voordeel.