outlook/thunderbird accepteert passwoord niet

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:34

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
Mijn vriendin haar computer accepteert haar pas woord voor haar e-mail niet.

De webmail werkt wel gewoon met dat zelfde pas woord, ook als ik het instel op mijn thunderbird dan werkt het gewoon maar op haar pc pakt ie het gewoon niet.

heb de firewall al aan en uitgezet maar dat hielp niets...

Kent iemand anders dit probleem... (outlook en thinderbird) en weet de oplossing?

bla?

Verwijderd

Klopt je gebruikersnaam wel?

Vaak is dit het volledige e-mail adres...

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
zoals gezegt moet dit kloppen want op mijn laptop werkt haar login wel gewoon... wat enkel verschilt is dat het op haar laptop niet werkt en bij mij wel, zelfde draadloosnetwerk enz enz... Misschien dat het ergens in windows zit... maar ik heb geen idee waar :+ maar ik krijg hem dus wel aan de praat, alleen niet op haar windows... (xp, zelfde als mijn laptop trouwens, enkel ander reg nummer)

bla?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Op mijn werk stond het zo ingesteld, om gebruik Outlook (Express) te ontmoedigen. Opgelost met registry aanpassing zoals hier beschreven.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
zal het zo proberen, maar is dit ook voor dat het wachtwoord niet geaccepteerd wordt? want dat is het probleem... net alsof het wachtwoord niet verstuurt wordt door de pc naar de server... :|

bla?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sorry, dan begreep ik je niet goed. Ik dacht dat het niet onthouden werd.

Soms een popupblocker die ook dit soort dingen blokkeert?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
Die heeft ze niet... :( maar we gaan nu even opnieuw office instaleren... daar zou het misschien aaan kunnen liggen :? echter het vreemde is dat thunderbird daar ook last van heeft :s

Heb het nu opnieuw geinstalleerd maar nog geeft ie de zelfde fout... Daarnaast werkt ook mijn eigen inlog niet op haar pc... wel op mijn eigen... 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Q-bone op 03-01-2007 21:34 ]

bla?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Om te beginnen: welke foutmelding geeft hij?
en ten tweede: kun je wel met telnet een verbinding opzetten?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1