Toon posts:

WRT54G, linksys

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of ik de linksys WRT54G router voor een breedband als ADSL verbinding kan gebruiken?

eigenlijk zoek ik een router die ik kan aansluiten op mijn adsl verbinding, een draadloos signaal verspreid en waar ik mijn xbox 360 op aan kan sluiten!

hoor het!

Robby

Verwijderd

Dat kan.

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:18
Ja, dat kan.

[ Voor 22% gewijzigd door MEN-O op 03-01-2007 19:46 ]

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-02 05:25
Eh.. Lekker veel research gedaan zo te zien? Maar het kan ja.

Verwijderd

Topicstarter
kan ik de router op een adsl en breedband aansluiten
of op mijn xbox???

ik niet snap :) !

Verwijderd

Topicstarter
blix schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:46:
Eh.. Lekker veel research gedaan zo te zien? Maar het kan ja.
voor de mensen die het niet hebben kunnen vinden op linksys.com en xbox.com is het messageboard van tweakers.net uitgevonden denk ik! waar experts kunnen antwoorden op al je vragen!

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
voor de mensen die het niet hebben kunnen vinden op linksys.com en xbox.com is het messageboard van tweakers.net uitgevonden denk ik! waar experts kunnen antwoorden op al je vragen!
Wat dacht je van google of FAQ's lezen? Nee, je dient zelf onderzoek te doen. In de FAQ's staat meer dan voldoende in, dit is ontzettend basisch...

Een WRT54G is enkel een router, er zit geen modem in. Je moet dus ofwel een losse modem hebben/kopen, of een alles in een apparaat kopen. Zie www.routershop.nl, daar staan mooie overzichten. Verder geen reclame voor die winkel, heb er geen ervaring mee. Xbox360 heeft bij mijn weten gewoon een UTP aansluiting, dus die kan je gewoon weer op je switch/router aansluiten.

[ Voor 20% gewijzigd door Rataplan_ op 03-01-2007 19:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Rataplan_ schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:53:
[...]

Wat dacht je van google of FAQ's lezen? Nee, je dient zelf onderzoek te doen. In de FAQ's staat meer dan voldoende in, dit is ontzettend basisch...

Een WRT54G is enkel een router, er zit geen modem in. Je moet dus ofwel een losse modem hebben/kopen, of een alles in een apparaat kopen. Zie www.routershop.nl, daar staan mooie overzichten. Verder geen reclame voor die winkel, heb er geen ervaring mee. Xbox360 heeft bij mijn weten gewoon een UTP aansluiting, dus die kan je gewoon weer op je switch/router aansluiten.
de situatie is als volgt, als ik een WRT54G koop, kan ik deze nu gebruiken in mijn tijdelijke woning met een ADSL verbinding (met aangesloten modem) en later in mijn definitieve woning met een breedband verbinding (motorola modem)?

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Sorrie, ben je hardleers of kan je gewoon niet lezen?

Verwijderd

Topicstarter
Rataplan_ schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:04:
Sorrie, ben je hardleers of kan je gewoon niet lezen?

[...]
nee, sorry, ik snap er gewoon geen bal van.
ik lees wel wat over standaarden, maar ik weet echt niet waar adsl en breedband onder wordt genoemd.

als je gelijk een duidelijk en helder antwoord had gegeven hadden we het messageboard ook niet belast met nutteloze tekst.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mmmmm ja gezien je post historie gebruik je got ook meer als een helpdesk, wat ook niet de precies bedoeling is ... dus ga niet mauwen ....

rataplan zegt " ja, maar je hebt wel een modem nodig "
jij zegt "ik heb een modem op beide plaatsen .... "

1+1 = ?
.
.
.
.

dit getuigt idd van 0,0 onderzoek ...
kan ik de router op een adsl en breedband aansluiten
of op mijn xbox???

ik niet snap !

[ Voor 23% gewijzigd door Fish op 03-01-2007 20:50 ]

Iperf

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:56

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:15:
[...]

nee, sorry, ik snap er gewoon geen bal van.
ik lees wel wat over standaarden, maar ik weet echt niet waar adsl en breedband onder wordt genoemd.

als je gelijk een duidelijk en helder antwoord had gegeven hadden we het messageboard ook niet belast met nutteloze tekst.
Je loopt hier lang genoeg rond om te weten dat : 1) er enige inzet, eigen initiatief en basiskennis van je verwacht wordt 2) GoT juist *niet* een persoonlijke helpdesk is.

Je bent hier al meer dan genoeg op gewezen, laat dit nu eens de laatste keer zijn aub ?

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.