!!VERGEEF ME ALS IK DIT IN DE VERKEERDE AFDELING POST!!
Hoi
Heb een vraagje en een PROBLEEM
Momenteel werk ik met een AMD 600 Duron en heb onlangs een andere PC aangeschaft een AMD64 4200 X2. Op mn oude PC heb ik een Trojan virus zitten en kan hem niet kwijt krijgen (ook niet in de veilige modus) en blijft telkens maar iritant doen. Mn oude PC gaat weg. Nou is mij vraag....Als ik mn nieuwe PC aansluit op de zelfde internet aansluiting waar mn oude PC ook op heeft gezeten wordt mn nieuwe PC dan ook geinfecteerd/geconfronteerd met dat Trojan virus??
De oude PC gaat dus WEG e komt dan ook nooit in verbinding te staan met de nieuwe PC.
Er zit al een virus progje op "eTrust AntiVirus 7" heb hier overigens geen ervaring mee maar goed... is dit een goed progje??
Heb namelijk ook nog ergens wat ander spul liggen..
Norton Personal Firewall 2005 v8.00 (werkend)
Norton Internet Security 2005 v8.00 (werkend)
NOD32 (werkend)
Avast (werkend)
ben nu trouwens ook druk bezig om een norton 2006 te downloaden
Kan iemand mij raad of een goed antwoord??
En dan nu het probleem(pje:P)
Op mn oude systeem (AMD 600 Duron) zit een Trojan virus
. kan hem er niet afkrijgen met Avast en NOD32 ook niet in de veilige modus. Ik weet wel wat er geinfecteerd is en waar het staat. Nu is de vraag van... weten jullie hoe ik dit kan aanpakken??
Verder heeft dat virus ook nog iets leuks mee gebrahct wat BEHOORLIJK iri is.. steeds popups met je moet dit downloaden om het weg te krijgen
(ik download het natuurlijk niet
) en mn begin pagina van mn internet browser is ook verandert en kan hem niet terug krijgen dankzij dat Trojan virus
.
Heb al 1000 dingen geporbeert en begin een beetje wanhopig te worden
Als de HD moet geformateerd worden is goed maar als het NIET hoeft is dat wel zo fijn
Weet iemand hier een oplossing voor??
Alvast bedankt!!!

groetjes jessy (hijskraantje)
Hoi
Heb een vraagje en een PROBLEEM
Momenteel werk ik met een AMD 600 Duron en heb onlangs een andere PC aangeschaft een AMD64 4200 X2. Op mn oude PC heb ik een Trojan virus zitten en kan hem niet kwijt krijgen (ook niet in de veilige modus) en blijft telkens maar iritant doen. Mn oude PC gaat weg. Nou is mij vraag....Als ik mn nieuwe PC aansluit op de zelfde internet aansluiting waar mn oude PC ook op heeft gezeten wordt mn nieuwe PC dan ook geinfecteerd/geconfronteerd met dat Trojan virus??
De oude PC gaat dus WEG e komt dan ook nooit in verbinding te staan met de nieuwe PC.
Er zit al een virus progje op "eTrust AntiVirus 7" heb hier overigens geen ervaring mee maar goed... is dit een goed progje??
Heb namelijk ook nog ergens wat ander spul liggen..
Norton Personal Firewall 2005 v8.00 (werkend)
Norton Internet Security 2005 v8.00 (werkend)
NOD32 (werkend)
Avast (werkend)
ben nu trouwens ook druk bezig om een norton 2006 te downloaden
Kan iemand mij raad of een goed antwoord??
En dan nu het probleem(pje:P)
Op mn oude systeem (AMD 600 Duron) zit een Trojan virus
Verder heeft dat virus ook nog iets leuks mee gebrahct wat BEHOORLIJK iri is.. steeds popups met je moet dit downloaden om het weg te krijgen
Heb al 1000 dingen geporbeert en begin een beetje wanhopig te worden
Als de HD moet geformateerd worden is goed maar als het NIET hoeft is dat wel zo fijn
Weet iemand hier een oplossing voor??
Alvast bedankt!!!
groetjes jessy (hijskraantje)