[Monitor] Geen Signaal

Pagina: 1
Acties:

• Bobel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-07 15:35
Hallo allemaal,

Ik ben net lid van deze site, maar had al gezocht naar een antwoord via de search. Helaas kon ik niks vinden.

Ik kan mijn hele verhaal wel opnieuw tikken, maar op het gamelux.net forum had ik de vraag ook al eens gesteld.

Als jullie het niet erg vinden plaats ik hier de link van het topic, dit omdat er ondertussen ookal antwoorden zijn gegeven waar jullie misschien wat mee kunnen.

Het probleem is in iedergeval dat bij mijn vaste pc mijn monitor geen signaal ontvangt, terwijl hij dit wel heeft bij mijn laptop.

http://www2.gamelux.nl/forum/topics/27380/

Alvast hartelijk bedankt voor jullie medewerking.

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-07 16:51
Of je kopiert de tekst simpelweg in dit topic...

• Bobel
het hele topic? Ik zei dat er tussen de reacties ook uitsluitsels en "oplossingen" staan.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bobel schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:14:
het hele topic? Ik zei dat er tussen de reacties ook uitsluitsels en "oplossingen" staan.
Heb je die al geprobeerd? Kopieër die tekst nu maar, kan men hier zijn of haar eigen visie er wel op inbrengen, mits je topic niet gesloten wordt natuurlijk :>

Verwijderd

kappotte videokaart /mobo in je vaste pc? of doet ie het wel met een andere monitor
of die monitor kan meer dan 60 hz niet aan

• Bobel
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:22:
kappotte videokaart /mobo in je vaste pc? of doet ie het wel met een andere monitor
of die monitor kan meer dan 60 hz niet aan
hij kan meer dan 60 hz aan (doet hij nu ook op mijn laptop). Kapotte videokaart kun je niet zeggen, want met mijn vader zijn videokaart deed hij het ook niet (ati radeon 9600). Andere monitor niet geprobeert, want deze doet het tenslotte op mijn laptop wel (ati x600 128mb kaart).

• Bobel
Exorcist schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:16:
[...]

Heb je die al geprobeerd? Kopieër die tekst nu maar, kan men hier zijn of haar eigen visie er wel op inbrengen, mits je topic niet gesloten wordt natuurlijk :>
ja, op het 1 voor 1 aansluiten en proberen na, want ik weet niet precies wat dat inhoud.

hierbij nog het topic van gamelux dat ik al had aangemaakt:

Hallo allemaal,

Ik heb zonet een hardeschijf voor mijn vaste pc gekocht en een USB KVM Switch zodat ik mijn laptop en pc met 1 muis, toetsenbord en monitor kan bedienen.

Maar eerst plugde ik de monitor gewoon los in de vaste pc om windows te kunnen installeren. Vervolgens zet ik de pc aan en toen de monitor, maar toen ik mijn monitor aanzetten zei hij dat hij geen signaal had.
Ik heb de kast maar weer open gemaakt en ik zag wel de ventilator op de videokaart draaien en alle overige lampjes (cd-rom, enz.) brandde ook.

Waar kan het aan liggen dat hij geen beeld wil geven?

Ik heb een Ati Radeon 9800 Pro 128mb videokaart.

Ik heb naar mijn idee alles goed aangesloten.

Alvast hartelijk bedankt!

[ Voor 19% gewijzigd door Bobel op 03-01-2007 18:29 ]

Verwijderd

kvm switch die het misschien niet goed doet?

• Bobel
zit er nog niet op. eerst wil ik windows installeren op mijn vaste pc, daarom heb ik de monitor gewoon rechtstreeks op mijn vaste pc aangesloten (nu weer op mijn laptop)...

• Bobel
iemand nog suggesties?
Pagina: 1