[Vista MCE] Tv-opname branden

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Hallo,

Ik wil een tv opname als video-dvd branden via vista MCE, maar dan gaat ie zeiken dat de licentie niet in orde is. Wat kan ik hier aan doen?

Ik heb al een beetje gezocht op GOT en google, maar kon de oplossing niet vinden.

Groeten Marco

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

Verwijderd

Het kan zijn dat die opname beveiligd is met DRM, en dan kun je hem inderdaad niet zomaar op een DVD branden. Wel als datatrack, maar dan kun je hem niet afspelen met een gewone DVD speler.

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Het publieke tv zender zoals sbs6, dat ik opgenomen heb, mag ik dit niet branden? Btje raar, zijn er niet ergens op internet tools te vinden om dit gezeik te vermijden ?

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dark Wanderer,

Jij bent al heel vaak gevraagd om in je topics zelf inzet te tonen - met zelf inzet tonen bedoelen we dan niet dat je roept 'ik heb al een beetje gezocht', nee we willen graag weten wat je zoal al geprobeerd en gedaan hebt? Waar heb je precies op gezocht en wat kwam je tegen? Dat mis ik in je topic.

Omdat ik ook nog eens concrete informatie vindt (welke foutmelding krijg je precies bijvoorbeeld) ga ik je topic sluiten, dit is niet de eerste keer dat we dit aan je vragen namelijk ;)

Dit topic is gesloten.