Acoustat Audio Note Cyrus Nuforce Kelvin Labs
Er moet niks, overclocken is ook een beetje geluk hebben.en deze zou ook op 166 moeten kunnen
Doorgaans mag je inderdaad geen blijvende schade oplopen. Maar er is altijd een kans dat je je systeem beschadigd. Normaal is een BIOS reset voldoende om zo je systeem op te starten met de fabrieksinstellingen.
Toen waren beige computers heel gewoon.
Het mobo kan die FSB makkelijk aan. Ik had de FSB op 200MHz lopen bij mijn oude A7N8X-X. Of de CPU het ook aan kan is een ander verhaal. Waarom zet je de FSB niet gewoon in stapjes hoger ipv gelijk van 133 naar 166.
Nog vergeten te melden dat steeds als ie opstart de melding komt , dat het geheugen op 133 mhz staat (x2) in single channel mode. - ddr1 333 mhz.
VTA, ik heb aleen de mogelijkheid om 'm op 166 te zetten , als ik andere opties niet verander want ik wil niet overclocken. ik ga het proberen.bedankt
Prutzor, als dat zo is, dan blijf ik eraf, ik moet ook nog naar de bios datum kijken geloof ik
Ok, Pilatus, mooi , ik weet genoeg.
De fsb van de cpu is 133x2, als ik de multiplier van 15 naar 13 doe kan het wel,
ik wil het alleen zodat het geheugen op zn maximale snelheid draait.
Ok, Pilatus, mooi , ik weet genoeg.
De fsb van de cpu is 133x2, als ik de multiplier van 15 naar 13 doe kan het wel,
ik wil het alleen zodat het geheugen op zn maximale snelheid draait.
[ Voor 53% gewijzigd door Opteronx4 op 03-01-2007 17:57 ]
Opteronx4 je kan je berichten ook edditen. Dan hoef je geen 3x achter elkaar te posten.
Als je CPU orgineel een FSB heeft van 166MHz dan kan het sowieso zonder problemen. Is het een 133 kan je het proberen en als het niet werkt dan gewoon ff de BIOS resetten.
Als je CPU orgineel een FSB heeft van 166MHz dan kan het sowieso zonder problemen. Is het een 133 kan je het proberen en als het niet werkt dan gewoon ff de BIOS resetten.
Pagina: 1