Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• spider
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
Gents,
Verhaal
15 Blackberry's in NL, 1 Lotus notes enterprise bb server in Frankrijk.
bb synchroniseren met de enterprise server in Frankrijk.
Ik heb de grootste problemen om die krengen geactiveerd te krijgen met de enterprise server, daarbij
heb ik ook nog een taal probleem met die franse collega's (spreekt geen engels en ik geen frans).
Erg minder problem solving zeg maar.

Dus vroeg ik me af, is er een Log file op de blackberry zelf waarin beschreven wordt waarom de activation fout gaat. Dan kan ik wat gerichter zoeken wanneer het fout gaat.

Mocht dit er echt niet in zitten, weet iemand waar een log file staat op een lotus notes enterpise bb server.

Google en GoT natuurlijk al doorzocht.

Edit:
Server:
Lotus note 6.5 enterprise server

Blackberry:
7130g
Nokia E61
7290
7730
8700

Abbo:
Enterprise international, platform BES, KPN

Overige activerings tips zijn natuurlijk ook van harte welkom

[ Voor 13% gewijzigd door spider op 03-01-2007 16:58 ]

"Is your mother proud of you ?"

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
ik ben vorige week tijdens kerst bezig geweest met de BB van mijn schoonpa. Nadat ik een software update heb gedaan kon ik niet meer synchorniseren met de server.
Bleek later dat op de SERVER de telefoon weer geactiveerd moest worden. Vervolgens kon gewoon het email adres en wachtwoord ingevuld worden waarna de boel weer gesynct werd.

misschien wel handig om even te melden wat voor foutmeldingen je krijgt? of misschien iets meer gegevens.

• spider
Rockafello schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:18:
misschien wel handig om even te melden wat voor foutmeldingen je krijgt? of misschien iets meer gegevens.
Ja die fout melding gaat helemaal nergens over. Hoe stom kunnen ze zijn daar.
Kijk en huiver

"Er is een fout opgetreden. Neem contact op met uw systeem beheerder"

Systeem beheerder, dat zal ik dan wel zijn, maar met zo melding kan ik echt geen reet.
Vandaar de vraag, of er ergens een logfile te vinden valt.

• spider
Antwoord reeds gevonden via
http://blackberry-nl.com

Antwoord is:
Op het "home" scherm (ook wel ribbon genoemd) druk je de ALT toets in en houdt deze vast en dan LGLG als letters invoeren.