Ik heb een groot probleem. Ik heb een K9NU Neo-V moederbord waar een Realtek ethernet-kaart zit ingebouwd, dat zit in het moederbord zelf dus...
LAN
• Supports 10/100 Fast Ethernet by NVIDIA® M1697
Nu krijg ik die ingebouwde Realtek-kaart niet meer aan de gang. Ik heb namelijk niet de juiste driver. De cd van het moederbord ben ik even kwijtgespeeld (niet echt slim dus...) en wat de site betreft, zij boden me niet echt hulp.
Nu vroeg ik me ook af of ik een driver voor Vista ook zou kunnen niet vinden, en niet enkel voor XP. Gezien ik Vista ondertussen ook gebruik.
Weten jullie misschien een driver voor deze kaart?
De ingebouwde chip zou deze moeten zijn, volgens het boekje van mijn moederbord:
"10/100 LAN by Realtek RTL 8201CL PHY"
"PCI-E 10/100/1000 LAN by Realtek RTL 8111b controller (optional)"
Zeer vriendelijk bedankt, ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen anders heb ik gewoon geen internet meer!
LAN
• Supports 10/100 Fast Ethernet by NVIDIA® M1697
Nu krijg ik die ingebouwde Realtek-kaart niet meer aan de gang. Ik heb namelijk niet de juiste driver. De cd van het moederbord ben ik even kwijtgespeeld (niet echt slim dus...) en wat de site betreft, zij boden me niet echt hulp.
Nu vroeg ik me ook af of ik een driver voor Vista ook zou kunnen niet vinden, en niet enkel voor XP. Gezien ik Vista ondertussen ook gebruik.
Weten jullie misschien een driver voor deze kaart?
De ingebouwde chip zou deze moeten zijn, volgens het boekje van mijn moederbord:
"10/100 LAN by Realtek RTL 8201CL PHY"
"PCI-E 10/100/1000 LAN by Realtek RTL 8111b controller (optional)"
Zeer vriendelijk bedankt, ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen anders heb ik gewoon geen internet meer!