Lo, ben bezig men 12" aan het inbouwen maar heb nog een paar vraagjes.
Het gaat om een 12" Elo touchscreen van ongeveer een jaar of 5. Ik heb deze volledig gestript en de touchscreen ervan gehaald.
Wat er nu nog overschiet is het volgende:
Dit zou dan komen in de bovenste drivebay.
Nu heeft dit scherm een mooi (alu?) frame en aan de achterzijde een plastic frame waar de achterkant (wit plastic) én printplaat van te zien is.
Dit zou aan de rechterkant in het sidepanel moeten komen.
Nu de vragen:
1. Mag ik de kabels verlengen? Zoals die van de controller op het scherm zijn het allemaal zeer dunne kabeltjes; mag ik hier een dikkere draad tussen zetten of is dit niet aan te raden (volgens mij mag dikker maar niet dunner, ben alleen niet zeker)
2. Er plakt een sticker op het scherm met:" high voltage - CAUTION"
Moet ik dit dan afschermen van het ijzer van mijn case? Zoja met wat?
Heb eigenlijk geen plaats meer, ruimte tussen sidepanel en case is 1.5cm en de LCD is 1.4cm...
3. Zal het houten bakje genoeg afscherming geven aan de voeding van de LCD?
4. Nu de glazen plaat van de touchscreen ervan is mag ik dit zo laten zonder dat het LCD gemakkelijk beschadigd word?
De overige onderdelen zijn ACpower, vga aansluiting en de menuknoppen, hier verwacht ik geen problemen mee, mocht dit toch het geval zijn gelieve te melden.
MvG
Nuts
Het gaat om een 12" Elo touchscreen van ongeveer een jaar of 5. Ik heb deze volledig gestript en de touchscreen ervan gehaald.
Wat er nu nog overschiet is het volgende:
- LCD met 2 kabels voor de cffl's en 1 dikke voor de aansturing.
- Voeding en controller in een afgeschermd (ijzeren) bakje
- Printplaat om de cffl's aan te sluiten.
Dit zou dan komen in de bovenste drivebay.
Nu heeft dit scherm een mooi (alu?) frame en aan de achterzijde een plastic frame waar de achterkant (wit plastic) én printplaat van te zien is.
Dit zou aan de rechterkant in het sidepanel moeten komen.
Nu de vragen:
1. Mag ik de kabels verlengen? Zoals die van de controller op het scherm zijn het allemaal zeer dunne kabeltjes; mag ik hier een dikkere draad tussen zetten of is dit niet aan te raden (volgens mij mag dikker maar niet dunner, ben alleen niet zeker)
2. Er plakt een sticker op het scherm met:" high voltage - CAUTION"
Moet ik dit dan afschermen van het ijzer van mijn case? Zoja met wat?
Heb eigenlijk geen plaats meer, ruimte tussen sidepanel en case is 1.5cm en de LCD is 1.4cm...
3. Zal het houten bakje genoeg afscherming geven aan de voeding van de LCD?
4. Nu de glazen plaat van de touchscreen ervan is mag ik dit zo laten zonder dat het LCD gemakkelijk beschadigd word?
De overige onderdelen zijn ACpower, vga aansluiting en de menuknoppen, hier verwacht ik geen problemen mee, mocht dit toch het geval zijn gelieve te melden.
MvG
Nuts