Toon posts:

Gedownloade icoontjes komen niet in map te staat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste iedereen,

Ik heb een aantal icoontjes gedwonload omdat ik de ouwe (lelijke) zat ben. Nu staan deze icoontjes in een Zip fle, en extract ik ze naar de map met icoontjes "%systemroot%\system32\shell32.dll" (zonder aanhalingstekens).

Alleen als ik dan kijk dan staan ze er niet in, hoe komt dit precies? En kan iemand mij misschien helpen alsnog deze icoontjes aan de praat te krijgen :p

Alvorens bedankt.

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:27

DizzyWeb

Ondertiteld

Weet je zeker dat hetgene waar je je zip mee uitpakt die %systemroot% snapt? Ik weet bijvoorbeeld dat WinRAR dat niet leuk vind. Die gooit het bij mij dan in C:\%systemroot%\system32.

En trouwens. shell32.dll is een dll, geen directory, daar kan je een zip uberhaupt niet naar extracten.

Verwijderd

Topicstarter
Oh, weet jij dan misschien hoe het wel moet? Kan ik eindelijk een met plezier naa mn scherm kijken :D

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Gewoon in een random map uitpakken, je kan bij icon kiezen toch wel overal heen browsen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat kan wel, maar waar ik ze ook uitpak, hij ziet ze gewoon niet staan... Er staat gewoon een groot leeg vlak.. Dat is alles:S

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:03
Volgens mij bevat shell32.dll de icons als resources. Je kunt de resources editen met bijvoorbeeld Resource Hacker.

De icoontjes die je extracted hebt staan waarschijnlijk nu in system32/ :+

[ Voor 0% gewijzigd door Thralas op 04-01-2007 12:27 . Reden: Spelling ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:16:
[...] Helaas heb ik niet al te veel verstand van computers en ben ik al uren bezig geweest die stomme dingen te vervangen, alleen zonder vordering.

[...]
Waarschijnlijk is dat de bron van al je problemen; en meteen ook de reden dat je dit niet voor elkaar gaat krijgen. Wat je namelijk moet doen is deze icons met resourcehacker in de shell32.dll stoppen
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:35:
Ja dat kan wel, maar waar ik ze ook uitpak, hij ziet ze gewoon niet staan... Er staat gewoon een groot leeg vlak.. Dat is alles:S
Welke applicatie 'ziet ze niet staan'? Waar ben je nu precies naar aan het kijken; ik snap er vrij weinig van namelijk

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

bedoel je dat je ze saved als "%systemroot%\system32\shell32.dll" ?

Iperf

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Welk OS gebruik je overigens? Sinds Windows ME is WFP namelijk ingebouwd, waardoor je dus shell32.dll niet zo makkelijk kunt vervangen. ;)

Signature

Pagina: 1