Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Afsluitproblemen door Norton Antivirus

Pagina: 1
Acties:

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:07
Ik heb voor mijn vader, wiens NIS2006 abbo was verlopen, een nieuw pakket gekocht, nl. McAfee Internet Security 2007 (Hij wide geen betere pakketten zoals NOD32 omdat die volgens hem te onbekend zijn). Maar na de installatie kampt hij met rare afsluitproblemen...

Als hij kiest voor slaapstand, gebeurt er niks.... Ook niet na lang wachten.
Kiest hij dan bijvoorbeeld voor opnieuw opstarten, dán gaat ie na een tijdje (dus niet meteen) in de slaap stand :/
En zet je hem weer aan, gaat ie terug naar Windhoos Windows, waar ie vervolgens de boodschap krijgt dat hij gaat opnieuw opstarten :X

Weet iemand hoe hij daar vanaf kan komen, Google biedt niet echt hulp en de site van McAfee heeft als ondersteuning slechts een FAQ wizard, die vraagt mij het product te selecteren, vervolgens kan ik kiezen uit Internet Security 6,7 of 9 :|

[ Voor 1% gewijzigd door elevator op 03-01-2007 21:11 ]

• adslfreak
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 18:29
heb je wel de norton removal tool gedraaid?
te vinden op google door symnrt.exe in te tikken.

die willen mekaar nog weleens bijten

• Evano
Heb ik net uitgevoerd, maar helpt niet..

• adslfreak
dus je hebt eerst norton normaal verwijderd? daarna de mcafee ingesteld? advies is nu eerst de MCafee te herinstalleren dan rebooten en dan mcafee te herinstalleren.. het is heel goed mogelijk dat MCafee diverse beschadigingen heeft aan zijn programma structuur...

• Evano
Nee, ik heb eerst (gisteren) McAfee geinstalleerd (toen wist ik nog niet van het bestaan van de Norton removal. Ik heb wel gewoon Norton verwijderd d.v.m. de normale uninstall wizard) en nu pas die removal.

Maar moet ik toch McAfee uninstallen?

• adslfreak
ik zou het wel doen ja...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Pagina: 1