Ik heb voor mijn vader, wiens NIS2006 abbo was verlopen, een nieuw pakket gekocht, nl. McAfee Internet Security 2007 (Hij wide geen betere pakketten zoals NOD32 omdat die volgens hem te onbekend zijn). Maar na de installatie kampt hij met rare afsluitproblemen...
Als hij kiest voor slaapstand, gebeurt er niks.... Ook niet na lang wachten.
Kiest hij dan bijvoorbeeld voor opnieuw opstarten, dán gaat ie na een tijdje (dus niet meteen) in de slaap stand
En zet je hem weer aan, gaat ie terug naar Windhoos Windows, waar ie vervolgens de boodschap krijgt dat hij gaat opnieuw opstarten
Weet iemand hoe hij daar vanaf kan komen, Google biedt niet echt hulp en de site van McAfee heeft als ondersteuning slechts een FAQ wizard, die vraagt mij het product te selecteren, vervolgens kan ik kiezen uit Internet Security 6,7 of 9
Als hij kiest voor slaapstand, gebeurt er niks.... Ook niet na lang wachten.
Kiest hij dan bijvoorbeeld voor opnieuw opstarten, dán gaat ie na een tijdje (dus niet meteen) in de slaap stand
En zet je hem weer aan, gaat ie terug naar Windhoos Windows, waar ie vervolgens de boodschap krijgt dat hij gaat opnieuw opstarten
Weet iemand hoe hij daar vanaf kan komen, Google biedt niet echt hulp en de site van McAfee heeft als ondersteuning slechts een FAQ wizard, die vraagt mij het product te selecteren, vervolgens kan ik kiezen uit Internet Security 6,7 of 9
[ Voor 1% gewijzigd door elevator op 03-01-2007 21:11 ]