Axapta 3.0 datamodel

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008

• mvanleent
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik moet op een opdracht de autorisaties van de klant beoordelen in Axapta.
Ten behoeve van deze beoordeling willen wij een export maken van alle autorisatiegegevens in de database van de klant (dus gebruikers, usergroups, domains en permissions plus koppeltabellen).
Nu ben ik al een tijd op zoek naar het datamodel van Axapta 3.0 om queries te schrijven om deze tabellen uit te lezen.

Heeft iemand het datamodel van Axapta 3.0 of kan aangeven welke tabellen uitgelezen moeten worden?

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Heb je het softwarehuis c.q. leverancier van het pakket deze vraag al gesteld ?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Draait Axapta niet gewoon op (MS)SQL? Dan kun je toch gewoon kijken welke tabellen er in zitten met de Enterprise manager? Of door het uitvoeren van sp_tables? Of...

Anyway, dit hoort niet echt in SEA thuis, ik denk dat je meer success zult hebben in PRG maar ook daar is dit topic geen lang leven beschoren. Je zult, zoals je kunt lezen in de Programming Beleid Quickstart zien dat we hier @GoT (welkom overigens :w ) wat meer inzet verwachten van topicstarters.

Open gerust een nieuw topic, maar wees dan specifieker in wat je hebt geprobeerd, wat je hebt gezocht (en gevonden) en wat er precies niet lukt; heb je bijvoorbeeld al gewoon eens contact opgenomen met "Axapta" (Microsoft dus)?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.