[V&A] Advertenties bookmarken/+ overzicht index

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 11:41
Hallo,

Ik heb een handig idee, dat je Advertenties kan bookmarken (wellicht genoemt 'Favoriete advertenties' )

Het is nu best lastig om advertenties bij te houden, als je hier een makkelijk menu van maakt. kan je makkelijk door advertenties bladeren.

Zo lijkt me het handig als het werkt:

--> Adverentie ---> (knopje ''Voeg toe aan favorieten) --> '' % is toegevoegt aan uw favorieten'' ---> ''Mijn favoriete adverenties(onder het kopje ADMANAGER)'' --> lijst Adverenties die jij hebt gebookmarked.

ik ben niet zo goed in een mooi verhaaltje schrijven :P maar ik denk dat het best te begrijpen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:37

JHS

Splitting the thaum.

Aangezien dit niet zoveel met het forum van doen heeft, → Buyers Zone ;) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

advertenties zijn over het algemeen van korte levensduur, en het lijkt me niet veel voorkomend dat iemand echt tig advertenties wil bijhouden; daar bookmarks in maken lijkt me dan ook niet superzinvol. Je kan altijd even de directe link in je favortieren zetten of opslaan in een tekstbestandje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:18:
advertenties zijn over het algemeen van korte levensduur, en het lijkt me niet veel voorkomend dat iemand echt tig advertenties wil bijhouden; daar bookmarks in maken lijkt me dan ook niet superzinvol. Je kan altijd even de directe link in je favortieren zetten of opslaan in een tekstbestandje :)
Als ze verlopen worden ze automatisch verwijdert uit je lijst.. Lijkt mij zeker wel een puike feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Ik zie niet echt het voordeel hiervan. Zeker gezien het tekort aan devtijd, hebben andere verzoeken prioriteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Longbeard schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:20:
Ik zie niet echt het voordeel hiervan. Zeker gezien het tekort aan devtijd, hebben andere verzoeken prioriteit.
Daar ben ik het niet mee eens, je biedt de gebruiker een extra stukje gemak aan. Extra overzicht, het is doorgaans een positieve ontwikkeling voor V&A omdat dit eigenlijk toch best erg handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:37

JHS

Splitting the thaum.

yori: Dat is een beetje een cirkelredenatie, vind je niet ;) . Ik vraag me af wat je in wilt met een overzicht van een boel advertenties, en waarom je advertenties zou willen volgen. Daarnaast is het vooral zo dat er nogal een tekort is aan development capactiteit, zoals * Longbeard aangeeft, en dat andere zaken dingen dus al snel voorrang krijgen. Dat dit op zich een toevoeging is zal denk ik niemand ontkennen, maar vraag is vooral of het een belangrijkere toevoeging dan andere zaken is. En dat betwijfel ik persoonlijk :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Bookmarks vind ik wel een nuttige feature voor de toekomst, maar dan wel toepasbaar voor andere onderdelen van de site zoals producten en redactionele artikelen. Op korte termijn zal er geen prioriteit aan gegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En... op lange termijn? Ik kwam net op dit idee maar het was al ingediend, na drie jaar en een V&A-makeover mag hier zeker wel over nagedacht worden.
Pagina: 1