Ouderlijk toezicht vervanger.

Pagina: 1
Acties:

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-07 18:23
Beste tweakers,

Ik had ooit een tooltje ter vervanging van Norton Ouderlijk Toezicht.
Deze tool sloot een website onmiddelijk als er bepaalde(vervelende) woorden in voorkwamen.
Echter ben ik de naam van de tool kwijt en ik heb geen idee waar ik dit ooit heb gevonden.
Het enige wat ik weet, is dat het icoontje rechts onderin de taakbalk een rood bloemetje was 8)7

Ik weet het, vage omschrijving, maar ik weet echt niet meer...
Weet iemand misschien de naam van dit programmatje?

Alvast bedankt...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Een vervanger van fysiek ouderlijk toezicht bestaat simpelweg niet. De 'Eyeball, mk1' blijft het beste ;)

Zoek binnen CSA eens op netnanny en je vindt heel wat van dat soort tools. Loop er daar een paar van langs. Het enige rode bloemetje dat ik ken ik van ICQ :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:03
Ik weet niet hoe oud je kind(eren) zijn, maar indien ze maar een beetje over de pc leren dan zullen ze dit kunnen omzeilen of uitzetten.
Zet anders de pc in de huiskamer, dit is veel beter.

• stijnos1991
jan99999 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:39:
Ik weet niet hoe oud je kind(eren) zijn, maar indien ze maar een beetje over de pc leren dan zullen ze dit kunnen omzeilen of uitzetten.
Zet anders de pc in de huiskamer, dit is veel beter.
Naja, het zijn niet mijn kinderen(ben geboren in 1991)
Het is voor m'n oom en tante.
Dat programmatje kon je gewoon niet uitzetten/verwijderen als je het password niet weet. (via msconfig zou kunnen, maar daar hebben ze echt niet genoeg kennis voor)

Verwijderd

fuck, kan je dit topic ook niet meer zien :+

Maar waar is het goed voor als het om volwassenen gaat? De content moet sowieso opgehaald worden om te kunnen filteren en eventueel kwaad (virussen/spyware etc.) is dan al geschied.

• stijnos1991
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:19:
fuck, kan je dit topic ook niet meer zien :+

Maar waar is het goed voor als het om volwassenen gaat? De content moet sowieso opgehaald worden om te kunnen filteren en eventueel kwaad (virussen/spyware etc.) is dan al geschied.
Het gaat om de kinderen van mijn oom en tante.
Het gaat ook niet zo zeer om de virussen/spyware, maar om de schadelijke afbeeldingen die ze eventueel te zien zouden kunnen krijgen.
De jongen heeft net een PC op z'n eigen kamer omdat z'n ouders gestoord werden van al die spelletjes en je er toch niet aan ontkomt om dat kind een eigen PC te geven, echter is een beetje beveiliging voor zijn jonge ogen wel toepasselijk.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:00

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik was laatst bij een klant en die had Norton Internet Security 2006 (misschien ook wel 2007) en daar zat dat ouderlijk toezicht gewoon in?

@ hieronder: Blijkbaar heb ik te snel gelezen. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Beekforel op 08-01-2007 09:53 ]

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Ik had ooit een tooltje ter vervanging van Norton Ouderlijk Toezicht
;)

Sign here against sigs

Pagina: 1