Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,
ik heb me voor de kerst een Treo 750v aangeschaft van Vodafone. Vanaf het begin geeft het al problemen waarvan ik denk dat het kinderziektes zijn. Zo hangt de telefoon op tijdens het bellen, maar niet elke keer. Soms kan ik 10 minuten bellen en soms maar 5 sec. Als het apparaat op standby zet, springt het beeldscherm zonder aanleiding ervoor aan. De blootooth kan dan wel connectie maken en dan weer niet. Heeft iemand anders die ook een Treo 750v heeft ook dezelfde problemen of is dit een incident? Heeft iemand nog andere problemen ontdekt?

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-11 19:04
Ik gebruik al 2 maanden een Treo 750v met Microsoft Pushmail. Hij werkt super (vreet alleen batterijen - maar dat is door microsoft push mail) en de enige manier waarop ik hem kan laten hangen is met een stukje zelfgeinstalleerde software (SCUMVM) dus ik vermoed dat je gewoon een verrot model hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door m3gA op 03-01-2007 12:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
hmmm. okey. bedankt. Heb nu net een nieuw probleem gevonden. ik kan het bel geluid niet meer hard krijgen. Als ik gebeld wordt en ik wil het geluid harder zetten dan valt hij stil. Ik hoor hem sowieso amper nog overgaan zo zacht is de ringtone.

• m3gA
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:31:
hmmm. okey. bedankt. Heb nu net een nieuw probleem gevonden. ik kan het bel geluid niet meer hard krijgen. Als ik gebeld wordt en ik wil het geluid harder zetten dan valt hij stil. Ik hoor hem sowieso amper nog overgaan zo zacht is de ringtone.
lijkt me echt dat je gewoon een probleemtoestel hebt.. mijn collega gebruikt dezelfde en heeft er ook geen problemen mee. toch maar even langs de winkel gaan voor garantie :)

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 08:43
Even een topickick aangezien dit het enige Palm Treo 750 topic is.

Bij een 6 tal managers hebben we Exchange ActiveSync uitgerold met de Treo 750V. Werkt perfect, maar ik loop tegen 1 klein raar ding aan waarvan ik niet weet of het een Palm of een Windows Mobile probleem is.

Wij hebben een beveiligingsbeleid ingesteld met een minimale pincode van 4 cijfers. Het probleem is alleen dat als ze gebeld worden ook eerst de pincode moeten gaan intoetsen voor ze kunnen opnemen. Dit weet ik iig van 1 manager. De rest is allemaal buiten de deur dus geen mogelijkheid voor navragen.

Bij een andere klant hebben we exact dezelfde situatie uitgerold en daar liepen we niet tegen dit probleem aan aangezien ze de PDA alleen gebruiken voor de agenda. Ze hebben daarnaast nog een normale gsm voor het telefoonverkeer (beetje dubbelop, maar dat terzijde).

• m3gA
WaSteiL schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:21:
Even een topickick aangezien dit het enige Palm Treo 750 topic is.

Bij een 6 tal managers hebben we Exchange ActiveSync uitgerold met de Treo 750V. Werkt perfect, maar ik loop tegen 1 klein raar ding aan waarvan ik niet weet of het een Palm of een Windows Mobile probleem is.

Wij hebben een beveiligingsbeleid ingesteld met een minimale pincode van 4 cijfers. Het probleem is alleen dat als ze gebeld worden ook eerst de pincode moeten gaan intoetsen voor ze kunnen opnemen. Dit weet ik iig van 1 manager. De rest is allemaal buiten de deur dus geen mogelijkheid voor navragen.

Bij een andere klant hebben we exact dezelfde situatie uitgerold en daar liepen we niet tegen dit probleem aan aangezien ze de PDA alleen gebruiken voor de agenda. Ze hebben daarnaast nog een normale gsm voor het telefoonverkeer (beetje dubbelop, maar dat terzijde).
Normaal krijg je alleen de pincode bij normaal gebruik en moet deze niet bij het bellen verschijnen.

• WaSteiL
m3gA schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:58:
[...]

Normaal krijg je alleen de pincode bij normaal gebruik en moet deze niet bij het bellen verschijnen.
Bedankt.. _/-\o_

• 652cc
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-11 20:01
Dit is het enige topic over de Treo 750v, vandaar deze post hier.

Hoe bevalt de Treo 750 bij mensen die hem al een tijd hebben? Ik twijfel sterk wat ik ga kopen, een HTC S710 of de Treo 750. Ik had zelf een Treo 650 maar die is gejat, de Treo 680 hebben ze jammergenoeg niet bij KPN (heb daar een tegoedbon ivm verzekering).

Belangrijkste vraag; Hoe is de batterij, daar lees ik veel klachten over. Mijn Treo kon ik 2-3 dagen mee doen. Ik gebruik email slechts sporadisch als ik onderweg/op reis ben. Hoe lang gaat de 750 ongeveer mee?

Zijn er veel vastlopers?

maw: raden jullie de Treo750 aan of zeker niet?

[ Voor 5% gewijzigd door 652cc op 28-06-2007 22:23 ]

"Who are you to wave your finger?"

• WaSteiL
Ik maak zelf geen gebruik van de Treo, maar ik heb er wel een aantal uitgerold met Exchange ActiveSync. Daar zaten ook een paar HTC's bij. Nadeel van de Treo vond ik wel het kleine scherm en naar wat het lijkt ook lagere resolutie. Op het scherm van de HTC kregen we veel meer beeld te zien. Zeker niet onprettig.

Even opgezocht:
Palm Treo 750v:
Resolutie: 240 x 240 pixels
2,4 inch scherm

HTC TyTN :
Resolutie: 240 x 320 pixels
2,8 inch scherm

Zit toch nog wel aardig verschil in dus.

• m3gA
652cc schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:22:
Dit is het enige topic over de Treo 750v, vandaar deze post hier.

Hoe bevalt de Treo 750 bij mensen die hem al een tijd hebben? Ik twijfel sterk wat ik ga kopen, een HTC S710 of de Treo 750. Ik had zelf een Treo 650 maar die is gejat, de Treo 680 hebben ze jammergenoeg niet bij KPN (heb daar een tegoedbon ivm verzekering).

Belangrijkste vraag; Hoe is de batterij, daar lees ik veel klachten over. Mijn Treo kon ik 2-3 dagen mee doen. Ik gebruik email slechts sporadisch als ik onderweg/op reis ben. Hoe lang gaat de 750 ongeveer mee?

Zijn er veel vastlopers?

maw: raden jullie de Treo750 aan of zeker niet?
Weinig vastlopers met standaard software.. batterijgebruik is afhankelijk van je mail applicatie. Met exchange push mail haalt hij nog geen dag.. af en toe een mailtje 2 a 3 dagen ongeveer.. vrij normaal voor een Windows Device vind ik.. als je iets wil met een lange batterijduur raad ik je eerder een blackberry aan maar deze is niet zo veelzijdig.

• 652cc
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-11 20:01
2-3 dagen zou prima zijn; mailen doe ik niet veel met de Palm dus dat moet dan haalbaar zijn.

De schermresolutie is inderdaad wat lager, (ook de S710 heeft net als de TyTN 240x320 pixels) dus in het today scherm zal wat minder info kunnen omdat het minder lang is. Afkicken moet ik sowieso; de Treo650 had 320x320.

Nog een vraag; hoe werkt de combinanatie van navigeren en dan bellen/gebeld worden. Dat ging bij mijn 650 meestal goed, maar een collega had daar veel problemen mee. Bij hem is de treo regelmatig door de auto gevlogen ;)

Lastige keus, mijn hart zegt de Palm; maar als ik her en der wat reviews lees zijn er een heel stuk minder klachten over de HTC S710... (+ die is 200eu goedkoper...)

"Who are you to wave your finger?"

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

beetje hulpzame spam:
www.treocentral.com

(Een van) de grootste communities van treo gebruikers met bulten info...

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-10 14:31
ToolkiT schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:37:
beetje hulpzame spam:
www.treocentral.com

(Een van) de grootste communities van treo gebruikers met bulten info...
Ik krijg die update er maar niet op. Iemand advies?

Hij geeft alleen een teeller aan en dat ie aan het voorbereiden is.

Heb m de hele nacht, kort, lag laten lopen, met accu, zonder accu, zonder sd, met sd, eerst laten lopen, daan aankopppelen, andersom..

HELP ik wil ook wm6

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Als je een Treo 750v hebt, vergeet dan niet om het toestel eerst te updaten naar AKU 2.6 en WM 6 !!!

Op de site van VF staan alle updates
http://www.vodafone.nl/za...a/pda_push_email/support/

Mijn huidige (geupdate) Treo 750 heeft een langere standby tijd, valt niet "spontaan" uit, kan overweg met HSDPA (icm T-mob PIT > 100 kbit/sec) en is een stuk sneller en stabieler (vanwege WM6 denk ik)

;)

An Explanation of l33t Speak

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:47
Het lukt me niet om te synchroniseren met een palm treo 750. Hij geeft aan dat hij niet verbonden is
Pagina: 1