Sony Bravia 100,- Cashback Actie

Pagina: 1
Acties:

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zoals veel van jullie weten over de 100,- Cashback Actie bij aankoop van een Sony Bravia heb ik hier ook gebruik van gemaakt.

Ik heb zoals er in de folder staat een volledig ingevulde coupon, samen met de kopie van de aankoopnota en de originele streepjescode can de doos in een voldoende gefrankeerde envelop verstuurd naar:

Sony Cashback Actie
Postbus 40030
6203 BM Maastricht

Ik heb deze envelop via het postkantoor aangetekend laten versturen. Nu krijg ik vandaag opeens een aangetekende envelop terug van TNT post. Daarin zit mijn geopende envelop aan Sony (met nog wel alles erin) en een blaadje van TNT post met de volgende melding:

Postzendingen waarvan het adres van de geadresseerde als dat van de afzender onjuist of onvolledig is, of die door de geadresseerde zijn geweigerd, dan wel om een andere reden niet zijn afgeleverd, worden gezonden aan de afdeling Onbestelbare Postzendingen te 's-Gravenhage.

Op de envelop die ik naar Sony heb verstuurd zit een Retour Sticker met daarop een kruisje bij:
Niet Afgehaald.

Weet iemand wat het probleem precies is of heeft een van jullie zoiets gehad bij Sony? Er staat bij Sony ook nergens een telefoonnummer voor deze Cashback Actie, alleen maar het adres. Maar daar ga ik natuurlijk niet mijn vragen naar sturen, maar die stel ik gewoon hier.

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je had het beter gewoon 'normaal' op kunnen sturen in plaats van aangetekend...
Zou zeggen, doe dat alsnog...succes

[ Voor 5% gewijzigd door _Richie_ op 03-01-2007 11:38 ]

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-02 18:15
Ik dat er door de feestdagen niemand is geweest om te tekenen en zodoende dat je nu de envelop terug krijgt met de melding niet afgehaald

• Executor16
  • Niet online
Sja het is toch een envelop die 100,- waard is zeg maar, het zou toch moeten kunnen om hem aangetekend te versturen :/

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-02 20:20
Ik heb hem gewoon verstuurd heb ook mijn gegevens erop gezet voor het geval hij niet zou aankomen. tis nu 2 weken geleden heb geen retour gehad dus het zal wel goed zitten

• Executor16
  • Niet online
Greekmaster schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:11:
Ik heb hem gewoon verstuurd heb ook mijn gegevens erop gezet voor het geval hij niet zou aankomen. tis nu 2 weken geleden heb geen retour gehad dus het zal wel goed zitten
Je moet WEL retour krijgen he, 100,- ;) Maar ik verstuur hem dan ook maar normaal :/

[ Voor 6% gewijzigd door Executor16 op 20-12-2013 01:11 ]

Pagina: 1