Toon posts:

Sharepoint (RSS Feed) Webpart via proxy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik hier sharepoint services op windows 2003 server SP1 en dat werkt allemaal perfect.
ik wou nu een RSS feed gaan installeren en stuitte op een tool van 'Jan Tielens' genaamd 'RSSFeeder' (hoe onverwacht..) zie link:
ik gebruik versie 1.0.0.1

http://weblogs.asp.net/jan/archive/2004/02/23/78231.aspx

Ik kan deze webpart gewoon toevoegen in sharepoint, en een URL invoeren, alles werkt prima. MAAR: (nou komt het)

ik kan geen PROXY instellen.
Wie o wie weet hoe ik dit kan doen, ik heb al alles op google uitgezocht en kan echt nix vinden over proxies op wellicht web.config of gewoon in de tool zelf, ik kan het niet vinden.
ik las wel iets over machine.config en web.config maar ik snap dat niet helemaal. ik heb een stukje code toegevoegd in web.config maar dat werkte niet. iets van <config.web ~~~~ setproxy(###.###.###.###:######) maar daar kan je geen username toevoegen.

heeft iemand hier verstand van?

alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
ok schijnt nogal lastig onderwerp te zijn, zit ik wel in het goede forum?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Kicken doen we hier pas na 24 uur. Je mag de mensen best de tijd geven om ook andere dingen te doen dan GoT'en, vind je niet?

Support op scripts van anderen wordt hier eigenlijk ook niet gedaan, en zal je toch echt naar de auteur moeten denk ik. En wat is trouwens het probleem dat je geen proxy kan invullen? Gewoon geen server achter een proxy zetten.

Ey!! Macarena \o/

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Juiste forum, maar over de lunch heen binnen een uur een reactie krijgen mag je alleen verwachten bij betaalde support. Op GoT verwachten we dat mensen pas na 24 uur het topic omhoog schoppen. Dus: heb meer geduld.

Hier heb ik geen ervaring mee, anders dan (wat Microsoft.com zegt en) het juist in de proxy instellen dat (het IP van) de server zonder inloggen door mag. Idealiter doe je het anders misschien juist middels SSO zodat de credentials van degene die de aanroep doet worden gebruikt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
meestal wordt er wel gereageerd na een uur, dus vandaar mijn vraag. en de server gaat achter de proxy dus daarom vraag ik of iemand weet hoe je een proxy kan instellen.

-edit

ik wist niet van de 24 uur dus bij deze. tx

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 12:36 ]

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ik heb hier min of meer hetzelfde probleem:

MOSS2007, op een Windows 2003R2 met IIS6.0, achter een proxy ISA2000.
Op ISA de user toegevoegd, xml/rss ook, binnen web.config is ook een regel toegevoegd wat de proxy is.

En toch krijg ik, wanneer ik RSS content wil toevoegen, en melding Authentication Required. Gewoon via een browser een feed bekijken werkt wel gewoon goed. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Via Google en MS ben ik niet echt veel wijzer geworden...

It’s the economy, stupid!

Pagina: 1