[Word 2003] Inhoudsopgave alles op pagina 3

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04-2025
Ik heb eigenlijk 3 problemen:

Probleem 1: Alle verwijzingen inhoudsopgave op pagina 3
Ik heb een document met een inhoudsopgave. Ik heb al een paar keer gemerkt dat als ik het document open, alle verwijzingen in de inhoudsopgave op pagina 3 staan. Ook de lijst van figuren op de pagina erna verwijzen allemaal naar pagina 3. Ik moet dan steeds op Veld bijwerken drukken om het goed te krijgen. Op zich geen probleem, maar als ik het document (mijn scriptie) naar de reproshop stuur, printen ze em gewoon zo uit, en heb ik een niet-kloppende inhoudsopgave.
Hoe komt dit en wat doe ik er aan?

Probleem 2: Bij printen past de tekst niet op de pagina
Als ik mijn document helemaal controleer, klopt alles, maar als ik het naar de repro stuur, blijkt er op verschillende pagina's net een regel af te vallen. Die komen dan op de volgende pagina terecht. In sommige gevallen valt er een hard enter op de volgende pagina, waardoor er ineens een blanko pagina in mijn scriptie zit. Als ik dan het document nog een keer op mijn eigen computer of die van een collega bekijk, zie ik niet dat het niet op de pagina past. Ik heb het idee dat het te maken heeft met de pagina instellingen van de PC op de repro. Kan dat? Wat kan ik doen om er voor te zorgen dat dit niet meer gebeurt?

Probleem 3: Inhoudsopgave met Romeinse cijfers
Ik heb meerdere inhoudsopgaves in mijn document zitten. Voor de scriptie en voor de bijlagen. Nu heeft één van de bijlagen een paginanummering met Romeinse cijfers. Als ik een inhoudsopgave genereer, maakt ie er normale cijfers van. Ik kan niet vinden waar ik dat instel.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:45
Wat die repro betreft: die moet je niet een word-document laten printen, maar een PDF.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• Xochiquetzal
Goede tip. Gewoon opslaan als PDF of zijn er daar ook dingen bij waar ik aan moet denken?

Hmmm, ik moet er een speciaal programma voor hebben....

Kan iemand mij ondertussen helpen met de andere problemen?

Ik heb er ook weer een vraag bij. Ik kan hier ook niets over vinden in andere topics, dus misschien dat iemand hier me kan vertellen hoe ik alle kruisverwijzingen tegelijk kan updaten. Het bestand opnieuw openen werkt niet. Ik dacht dat het nu van die kruisverwijzingen was dat ze zichzelf updaten?

[ Voor 70% gewijzigd door Xochiquetzal op 03-01-2007 13:43 ]

• Xochiquetzal
Hmmm, ik moet er een speciaal programma voor hebben....

Kan iemand mij ondertussen helpen met de andere problemen?

zou je de editknop willen gebruiken om je laatste bericht aan te passen ipv twee berichten vlak na elkaar te posten? Dit voegt niet zo gek veel toe zo.

[ Voor 43% gewijzigd door Lustucru op 03-01-2007 11:52 ]

• -Arcane-
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/

een virtuele printer, die word documenten 'uitprint' naar een pdf document.

• Xochiquetzal
Xochiquetzal schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:31:
[mbr] zou je de editknop willen gebruiken om je laatste bericht aan te passen ipv twee berichten vlak na elkaar te posten? Dit voegt niet zo gek veel toe zo.[/]
Er zit ineens geen edit-knop meer op die post van mij... Dus als je em zelf weg wil halen is het ook goed.

Enneuh, nog steeds niemand die een antwoord heeft op mijn vragen?

Pagina: 1