Toon posts:

speakers computer

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vorige week de bcd 2000 aangeschaft. ik vind het een geweldig ding alleen het enige wat het bij mij niet doet is dat er geen geluid uit de speakers van mijn computer komt. weet iemand hoe ik dat op kan lossen. ik heb alle originele software.

ik heb midi amsterdam ook al gebeld maar die wisten ook niet goed uit te leggen hoe ik dat moest instellen. en aangezien mijn kennis van een computer niet verder gaat als het instaleren van software zal het mij zelf ook niet lukken om uit te vinden.

het enige wat ik kan bedenken is dat ik het misschien kan oplossen als ik er gewoon maar een versterker om gooi met een aantal boxen wat ik eigelijk nog niet wil.

alvast bedankt voor degene die mij kan helpen

groeten mitchel

roockie_1987@hotmail.com

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:51

voodooless

Sound is no voodoo!

Nogal logisch, de bcd2000 is op zichzelf een soort geluidskaart. Je zult je speakers dus op het ding zelf moeten aansluiten en niet op je PC.

Verder wil ik je er effe op wijzen dat het niet slim is om je email in een post te zetten. Er reageert toch niemand op en je krijgt er alleen maar spam door, haal het dus effe weg voor je eigen bestwil.

Ook hoef je niet te groeten. En ook je topictitel is niet echt slim gekozen. Niemand weet waar het precies over gaat. Als je een betere suggestie hebt, laat het ff weten, dan pas ik hem aan!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:51

voodooless

Sound is no voodoo!

Ah, ik zie dat je dubbelgepost hebt: Verwijderd in "Behringer BCD-2000 DJ Control" . Dat is niet de bedoeling, dan gooien we deze maar dicht!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.