voltage mod mislukt??

Pagina: 1
Acties:

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:24
Ik heb een a7v en heb op jacht naar de 1000mhz de voltage mod geprobeerd maar het is mislukt :( hij doet helemaal niks meer ik heb er per ongeluk met de soldeerbout tegen aangekomen en nou is zo'n resistor weg.
is er nog iets aan te doen??
thx

• PsYgHo
  • Laatst online: 00:57
gecondoleerd, maar kun je hem niet meer met een heel klein soldeer boutje met zon naald punt hem er weer voorzichtig opsolderen ??....

/dit heb ik niet gezegd mode
uh alle weer origineel maken zo goed al mogelijk, en dan,
"Ja meneer, hij deed het opeens niet meer":?

suc6

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Sneeky bastard (8>

• PsYgHo
  • Laatst online: 00:57
Op vrijdag 02 februari 2001 20:30 schreef Alchemy het volgende:
Sneeky bastard (8>
/oftopic

Hmm ik heb al gezegd, dit is in de : "dit heb ik niet gezegd modus!

Nee als ik zelf iets kapot maak dan neem ik mijn verantwoordelijkheden. En ik ga dus niet terug, nou ja dat wel, maar om een nieuwe te KOPEN. Ik vind en blijf vinden dat een ander niet voor mijn fouten, vergissingen, en of ander onkunde of ongein op mag draven! Je wist waar je aan begon, kende de risicos, dus .. eigenschuld dikke bult, maar even zo goed mooi kut.. dat wel..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• MartNL
  • Laatst online: 07:24
Nou ik heb al een nieuwe moederbord gekocht de k7tpro2 msi maar ik heb eigenlijk liever mijn asus a7v dan kan ik dit msi boardje terugbrengen en over een tijdje de kt133a chipset kopen.. ik ga het inderdaad even proberen met een kleine naaldsoldeer bedankt voor de tip ..

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 12:04
Athlons schijnen kwaliteits sleutelhangers te zijn Afbeeldingslocatie: http://forum.computertotaal.nl/forum/biggrin.gif

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

ik heb ook de msi en er is ook een voltage mod voor kijk eens op

http://www.geocities.com/pcdevizeth/vcoreE.htm

en zeg even of het gewerkt heeft

ik wil weten of het ene deel van het weerstandje op pin 6 moet en die andere op het zwarte

Turn it off and on again.

Pagina: 1