Toon posts:

problemen met opzeggen planet adsl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben benieuwd of er meerdere planet adsl-klanten zijn die maar niet van hun abo af kunnen komen.
ik heb mijn abo op tijd opgezegd (telefonisch). klantenservice heeft tegelijkertijd toegegezgd dat mijn abo netjes beindigd worden. maar tot mijn verbazing kreeg ik een brief van planet dat mijn abo weer een jaar verlengd is.dit is echt om te huilen. :(
zijn er meerdere klanten van planet die dezelfde problemen hebben met planet?

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Altijd vragen om een schriftelijke bevestiging...............

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 12:23

Bergen

Spellingscontroleur

Tim2005 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 03:17:
Altijd vragen om een schriftelijke bevestiging...............
Het zou niet eens nodig moeten zijn om daar om te vragen, die hoor je ongevraagd ook te krijgen.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Bergen schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 03:21:
[...]
Het zou niet eens nodig moeten zijn om daar om te vragen, die hoor je ongevraagd ook te krijgen.
En zelfs dan helpt het niet altijd (ben nu in gevecht met Visa, keurig bevestiging gekregen van opzeggen, maar wel geld afschrijven van mijn rekening voor een verzekering).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Ik ga nu ook binnenkort opzeggen. Ik hoop ook dat ik geen problemen krijg.
Anders wordt een hard spelletje gespeeld.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Telefonisch opzeggen is je eerste fout geweest. Nu heb je geen poot om op te staan. Een brief aangetekend versturen of per fax versturen. RX/TX rapport is rechtsgeldig in Nederland als verzendbewijs.

Bij XS4ALL heb ik ook telefonisch opgezegd, alleen daar was 2 dagen later niets van in hun systeem te vinden. Per fax gedaan, wat mag volgens hun AV en toen ging het wel goed.

Dat ik nog niet van ze af ben is een ander verhaal. Opgezegd heb ik wel per einde contract.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:53

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Dergelijke opzeggingen nooit telefonisch doen, maar schriftelijk. Dat is het enige wat ik er van kan zeggen. :/

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03 21:33
Altijd per brief/fax doen. Zo heb je het zwart op wit staan. Het is ook altijd handig na de opzegging een keer te bellen of het allemaal goed is doorgevoerd. Als het nu niet in hun systeem staat, kan je er weinig aan doen en zit je er nog een jaar aan vast.

• Jordizuijd
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb precies hetzelfde. Aangetekend een opzegging gestuurd. En nog durfde hun te beweren dat er iets door ons betaald moet worden.

er staat nu nog een rekening open heb ik het idee.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
en wat heb je opgezegd? en wat krijg je nu weer?
toevallig ook je telefoonlijn bij KPN opgezegd?
dan krijg je gelijk een adsl-only voor de resterende tijd van het contract

PSN: djmurcielago

• mr.d0hage
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-11 22:27
Ik kom ook niet van planet af, heb wel bevestiging gehad hier moest ik een kopie van maken en opsturen naar planet (aangetekend). Dan zou ik het teveel betaalde geld terug krijgen, niet dus :(.
Ik laat nu alle automatische incasso`s terugstorten en wordt mijn abonnement beëindigd, dan moet het maar zo heb de opzegging hier thuis voor mijn neus liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Murcielago schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:56:
en wat heb je opgezegd? en wat krijg je nu weer?
toevallig ook je telefoonlijn bij KPN opgezegd?
dan krijg je gelijk een adsl-only voor de resterende tijd van het contract
Kpn telefonie en planet internet opgezegd. Van kpn kreeg ik netjes een brief dat adsl netjes binnen de toegezegde termijn beindigd zou worden. Van de klantenservice van planet kreeg te horen dat adsl abo ook direct beindigd worden. Enkele weken later weer planet opgebeld, kreeg doodleuk te horen dat men mijn tel.gesprek niet terug konden vinden. Ra ra hoe kan dat... :(
Onlangs nog een aangetekende brief naar planet gestuurd om uitleg, heb nog steeds niets van planet gehoord. Wie o wie houdt planet tegen????? :(

Verwijderd

Hier hetzelfde toen ik planet opgezegd had om naar tiscali over te stappen. Ze hadden gewoon mijn contract verlengd alhoewel ik een aangetekende brief had gestuurd die ze volgens www.tracktrace.nl gewoon ontvangen hadden. Ik heb ze opgebeld en ze hebben hun fout erkend en een half uur later stond op de website bij "mijn gegevens" de goede einddatum van mijn contract. 2 dagen later stond het in een keer op 20 december 2006 (nu nog steeds, terwijl mijn echte einddatum veel later is en het een paar dagen daarvoor gewoon correct stond aangegeven) en kreeg ik even later een brief binnen dat ik een nieuw abonnement had aangevraagd en dat dit ingegaan was. Vanmiddag maar weer eens bellen dan maar. Joost mag weten of de migratie naar tiscali goed gaat verlopen maar ik heb er in ieder geval totaal geen vertrouwen in.

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:42:
Telefonisch opzeggen is je eerste fout geweest. Nu heb je geen poot om op te staan. Een brief aangetekend versturen of per fax versturen. RX/TX rapport is rechtsgeldig in Nederland als verzendbewijs.

Bij XS4ALL heb ik ook telefonisch opgezegd, alleen daar was 2 dagen later niets van in hun systeem te vinden. Per fax gedaan, wat mag volgens hun AV en toen ging het wel goed.

Dat ik nog niet van ze af ben is een ander verhaal. Opgezegd heb ik wel per einde contract.
hoezo tel opzeggen is fout??? dat staat letterlijk op hun site!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:46

slaay

Natuurbeleven.com

Ik blijf me er over verbazen, dat bedrijven zo makkelijk iemand een abonnement telefonisch kunnen aansmeren, maar andersom dat het niet kan.

Dat ze maar eens zorgen dat er die maximale contractstermijn van 1 jaar doordrukken en dan dat je daarna per maand kunt opzeggen.

Dan weet je in ieder geval dat je er snel vanaf kunt komen.

Dich bis echt unne foëzen haas

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:28:
hoezo tel opzeggen is fout??? dat staat letterlijk op hun site!
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen ;) Feit is dat zoiets moeilijk of niet te bewijzen dat je gebeld hebt en dat blijkt maar weer met het probleem wat jij nu hebt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Pagina: 1