Toon posts:

Abit KT7A FSB O/C'ing !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yippee dit is echt een strak bord.
Ik heb de hele dag lopen spelen en mijn mtec 6ns sdram ff in de stress geholpen.
Ik had gelezen elke kt133a na week 50 geproduceerd waarschijnlijk 160+ fsb aankon. Dus eerst chipsetkoeler eraf, week 52 !
Yuppie !
Daarna hele boel geinstalleerd, en overclocken maar !
Ik kreeg hem zelfs gepost op 6x166 fsb !
333 ddr bus ! FOK!
Windows vond dat niet leuk en de hele boel liep vast.
Ik verder testen.
Op 161 ( 322 ddr bus ) kreeg ik hem zover dat ik een membenchmark in sisoft kon laten afmaken. Op cas 2. En ik kreeg mijn tbird 800 stabiel op 6.5x154 ( 7778 3dmarks ).
Hier de plaatjes van 161 bus ! :
Afbeeldingslocatie: http://www.keim.nl/got/sisoft.png
Afbeeldingslocatie: http://www.keim.nl/got/wcpuid.png

Post hier je overclock resultaten met kt133a en screenshots !

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Ik zit op 133 mhz bus aan de 580/611 met een tb 1200@1333 en 512 mb winbond ram, maar het kan nog vetter, maar ik moet effe een alpha/delta bestellen :)

wat zijn trouwens de beste instelingen op het moederbord bij die cpu options ???,

Verwijderd

Topicstarter
580/611 ??

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
MB/sec met syssoft sandra

Verwijderd

Topicstarter
Zt de multiplier omlaag en kijk op welke fsb je hem kan runnen.
Je moet geen 7000 rpm delta kopen trouwens, die dingen maken echt teveel herrie.
Ik heb ee oude alpha socket 370 met ee 5000 rpm 6 cm erop, meer als zat, ik heb er een 12 cm stalen fan voor gezet. Meer CFM en minder herrie.

Verwijderd

Hieronder staan mijn resultaten zal vanavond nog wat screenies posten! :9

Verwijderd

Hmz, Heb hier de rest van m`n results en opmplete review staan. Zet em toch maar weer eens neer. zie hier ->www.xcl-clan.com/articles.php3?id=18&p=3
Hier een screenshot
Afbeeldingslocatie: http://images.xcl-clan.com/3dm2000.gif

Verwijderd

Ook eens getest, maar dan wel met een 'oude' KT7-RAID (dus met de 'oude' KT133):

Int ALU/RAM Bandwidth 543 MB/s
Float FPU/RAM bandwidth 661 MB/s

Geef toe, da's absoluut niet slecht, hé!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

pro_6or

amateur_60r

Cool he, ik heb ook een kt7a raid besteld, 1200mhz athlon, 256 mb kingston, alpha pep66 +delta 60 mp (minder toeren dan hp)

kan bijna niet wachten tot alles binnen is

wel raar dat je hier zo weinig over leest op het forum, toen ik twee weken geleden postte wat iedereens ervaringen waren kreeg ik bijna allemaal niet begrijpende reacties, maargoed zo veel als er nu te tweaken valt is nog nooit eerder geweest Go amd en via!!

een treffende spreuk

• murdock
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-01 14:50
kan je de week van productie niet op een andere manier zien dan dat kleine cooler eraf te halen

Verwijderd

Topicstarter
Die koeler trek je er zo af man, gewoon hard trekken, als je dat al teveel gevraagd vind dan moet je maar snel lid worden van de pcm en een intel kopen.

• murdock
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-01 14:50
staat het dan gewoon op die chip en het was alleen maar een vraag
Pagina: 1