K7T-Pro2a BIOS probleem

Pagina: 1
Acties:

• RUXperienced
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik wou vandaag mn bios ff flashen naar de nieuwste versie, stopt t programma al na een paar seconden. En je raadt t al, nu start mn comp niet meer op :( .
Nou heb ik MSI al gemaild en ik wou ff vragen of iemand al ervaring heeft met t verkrijgen van een nieuwe BIOS chip van MSI.

En of er eventueel iemand in de omgeving van Enschede is, die mij kan helpen.

Verwijderd

Hallo,

Ja je bios is dead !! je ben niet de enigste die met live-update je belt gewoon msi nederland op leg even uit wat er gebeurd is krijg je de volgende dag een chipie gestuurd je moet wel je oude terug sturen

je moet gewoon volgende keer op de oude manier je bios updaten heb zelf ook de 2a versie heb nu versie 2.2 bios update was goed gegaan. ja op het net een bios update doen dat is vragen om moeilijkheden...

Verwijderd

wat is "het bios flashen"? en een bios update, is dat softwarematig? Hoe doe je dat?

Thx
Thomas

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:41
search, and you will find...

Verwijderd

ja, ok RTFM ken ik ook, maar misschien iemand die vriendelijk is die me het ff kan uitleggen?

No offence hoor.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Het BIOS is flash geheugen
De rest kan je hier lezen:
http://whatis.techtarget.com/WhatIs_Definition_Page/0,4152,212130,00.html

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• RUXperienced
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06-2024
Je BIOS flashen is t softwarematig upgraden van je BIOS chip.
Het echt nare is dat ik die live-bios helemaal niet gebruikt heb!!

Hij stopte er gewoon mee |:(

Maar dan zal ik wel ff bellen, in ieder geval bedankt.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Dat probleem heb ik dus ook gehad met mijn K7T master... gewoon chip opsturen met probleembeschrijving en je adres en je krijgt na een paar dagen een nieuwe of bellen ne zeggen dat je je pc echt niet zo lang kunt missen omdat je tentamens hebt... dan krijg je m de volgende dag :)

webOS all the way!

Pagina: 1