[IE] Internet Explorer script error

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-07 12:06

EgoPro

Time is an illusion.

Topicstarter
Ik zit al de hele avond achter de computer van mijn vriendin. Vanmiddag belde ze mij op met de melding dat als ze wilde scannen, de scanapplicatie (gebasseerd op IE) een "Fout in het script van Microsoft Internet explorer" foutmelding gaf.
Ik heb haar gezegd voor de zekerheid de scanner drivers even opnieuw te installeren maar dit hielp niet. Zelf ben ik nu aan de slag gegaan en kom uit op een aantal rare problemen:
  • help => Info (help, about) geeft wel het correcte scherm weer maar er staat slecht Versie: ..... Codeersterkte: ......... en Product ID:...... waar de puntjes staan saat nu dus niks.
  • ga ik naar http://windowsupdate.microsoft.com/ dan zie ik een wit scherm als ik dan op "eigenschappen" klik krijg ik een "Fout in het script van Microsoft Internet explorer"
  • als ik bij www.google.nl op ëigenschappen" klik krijg ik ook een "Fout in het script van Microsoft Internet explorer"
  • Als ik de "Fout in het script van Microsoft Internet explorer" heb dan kan ik niet met ja of nee verder beide knoppen doen niks. Alleen het kruisje sluit het scherm
  • Uiteindelijk wilde ik in "explorer" een file zoeken op C, en als ik met rechts op C klik zie ik alleen het "hondje" en geen invul vakjes e.d.
Uiteraard ben ik zelf aan prutsen gegaan en heb de volgende dingen gedaan:
  • IE 7 geistaleerd (geen oplossing dus weer weg)
  • Allerleid onnodige software gedeinstalleerd
  • geprobeerd met Panda AV uitgeschakeld
  • Alle "plugins"uitgeschakeld
  • alle "temp folders"leeg maken
  • in safe mde proberen( werkt ook niet)
Nog steeds geen oplossing is er iemand die mij kan helpen?