Mijn zus heeft wat eigen nummers op MD staan en nu wil ik die met de brander in mun pc branden op CD. Het is van veel belang dat er geen kwaliteits verlies optreed. Hoe pak ik dit het beste aan?
Je moet je output van je md recorder door verbinden met die input van je geluidskaart (als je die hebt) Dan gewoon opnemen met je pc (ieder goed opneem prog werkt)!!
Mijn zus heeft een sharp minidisc speler, en ik heb zoon SB128, die heeft toch wel een Line-In? Enne welk programma kan ik het beste gebruiken om het op te nemen? Want de media wav speler van win98se kan maar maximaal 1 minuut aan
minidisk line out -> SB line in levert theoretisch wel kwaliteitsverlies.. maar dit is denk ik wel te verwaarlozen Als je het echt zonder kwaliteitsverlies wilt doen moet je het met een digitale kabel doen, maar je geluidskaart heeft geen digitale ingang em die minidisk denk ik ook geen digitale UITgang (wel INgang maar daar heb je nu niks aan)..
gewoon via line in doen met cooledit dus Nog een ander (ik vind zelf beter) progje is Goldwave