De volgende query died keer op keer:
Nou heb ik al een
Alvast bedankt.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| if($_POST['aanmelden']){ $gebruikersnaam = $_SESSION['login']; $agenda_id = $_GET['agenda_id']; $sql2 = mysql_query("SELECT * FROM users WHERE gebruikersnaam = '".$gebruikersnaam."'"); $list = mysql_fetch_object($sql2); $voornaam = $list->voornaam; $tussenvoegsel = $list->tussenvoegsel; $achternaam = $list->achternaam; $sql = "INSERT INTO aanmelden_agenda (agenda_id, voornaam, tussenvoegsel, achternaam) VALUES ('".$agenda_id."', '".$voornaam."', '".$tussenvoegsel."', '".$achternaam."') WHERE agenda_id='".$agenda_id."'"; mysql_query($sql) or die("toevoegen is mislukt, probeer het nog een keer."); echo "<table width=\"100%\" border=\"0\" align=\"center\"><tr><td><center>Je bent aangemeld voor dit agendapunt.</td></tr></table>"; include("functions.php"); refresh("index.php?p=admin", 1); } |
Nou heb ik al een
PHP:
toegepast en die geeft mij de volgende twee dingen terug1
| error_reporting(E_ALL); |
Nou denk ik dat die undefined index wel eens de boosdoener kan zijn dat de query niet functioneert en steeds died. Maar ik begrijp niet precies naar welk element het verwijst en wat ik eraan kan doen? Kan iemand mij helpen?Notice: A session had already been started - ignoring session_start() in /storage/mijndomein/users/045763/public/sites/arsenal.bartcrum.com/config.php on line 2
Notice: Undefined index: aanmelden in /storage/mijndomein/users/045763/public/sites/arsenal.bartcrum.com/aanmelden.php on line 14
Alvast bedankt.