Mijn harde schijf is de laatste tijd vreemd bezig. Hij is ongeloofelijk traag geworden en het duurt heel erg lang voordat bijvoorbeeld Windows is opgestart. Daarna lijkt alles weer normaal te werken maar momenteel is het één en al drama. Ik ben bezig met het unistallen van FSX en het duurt een eeuwigheid. Daarnaast staat er muziek op die om de seconde blijf hangen. Terwijl ik dit bericht type verschijnt er eens per drie seconde een groepje letters op het scherm. Kortom, mij HD wil graag slapen.
Mijn vraag is nu of er ook een programma is waarmee ik mijn schijf kan laten controleren. Ik ben op zoek naar een programma zoals Windows Taskmanager bij het CPU gebruik heeft gedaan. Ik wil dus een programma wat onder Windows te draaien is en niet voor Windows, zoals Powermax. Kan zelf niet veel vinden en met alle banners van tegenwoordig schiet het laden van een website niet echt op.
Dus mijn vraag, weet iemand een programma om het HD gebruik te kunnen zien?
Mijn vraag is nu of er ook een programma is waarmee ik mijn schijf kan laten controleren. Ik ben op zoek naar een programma zoals Windows Taskmanager bij het CPU gebruik heeft gedaan. Ik wil dus een programma wat onder Windows te draaien is en niet voor Windows, zoals Powermax. Kan zelf niet veel vinden en met alle banners van tegenwoordig schiet het laden van een website niet echt op.
Dus mijn vraag, weet iemand een programma om het HD gebruik te kunnen zien?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)