Zijn die 1.2 Ghz (en 1.1 en 1.3 etc...) cpu's stiekem toch een OC'ed 1 Ghz?
Ik heb het dus over zowel AMD als Intel cpu's.
Ik heb het dus over zowel AMD als Intel cpu's.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Mijn 1000 haalde 1200, deze 1100 haalt 1333, een 1200 haalt met wat geluk 1400 ... ze worden "geselecteerd" naargelang hun kwaliteit waardoor je door de band genomen verder raakt met een duurdere ...Op vrijdag 02 februari 2001 20:06 schreef FrankGuthrie het volgende:
Zal proberen om wel antwoord te geven op de vraag
Ik dacht dat die 1,2GHz een hogere voltage heeft gekregen, en zou ik dus gaan voor een 100o of een 1100.
DAt weet ik ook wel, maar als je het laaste bericht over de 1,2 GHz had gelezen, danm begrijp je wat ik bedoel.Op vrijdag 02 februari 2001 20:51 schreef DuronDude het volgende:
[..]
Mijn 1000 haalde 1200, deze 1100 haalt 1333, een 1200 haalt met wat geluk 1400 ... ze worden "geselecteerd" naargelang hun kwaliteit waardoor je door de band genomen verder raakt met een duurdere ...
DD
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Wat heeft in hemelsnaam het voltage ermee te maken ? Dat zet je sowieso op het maximum als je wil overklokken tot het maximum ... welk voltage de CPU standaard heeft heeft geen bal te maken met de kwaliteit van de core ...Op vrijdag 02 februari 2001 21:04 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
DAt weet ik ook wel, maar als je het laaste bericht over de 1,2 GHz had gelezen, danm begrijp je wat ik bedoel.
Van dat voltage lig ik ook niet wakker.Op zaterdag 03 februari 2001 12:27 schreef DuronDude het volgende:
[..]
Wat heeft in hemelsnaam het voltage ermee te maken ? Dat zet je sowieso op het maximum als je wil overklokken tot het maximum ... welk voltage de CPU standaard heeft heeft geen bal te maken met de kwaliteit van de core ...
DD