Hi,
Ik heb hier zo`n klein Compaq Deskpro`tje omgebouwd tot mediacenter, met een PCI videokaart erin (ATI Radeon 7000, 32MB, Sapphire).
Alleen nu gaf deze kaart rare kleuren en strepen in het beeld. In een ander systeem deed hij het wel gewoon, zonder problemen.
Ik denk dus; dat moet de voeding wezen.
Ik pak een andere voeding, prop de aansluiting van die Compaq erop,
maar beeld heb ik nu helemaal niet meer.
Ik heb momenteel 3 orginele Compaq voedingen gebruikt ervoor, ook de pinlayout 5 keer gecontroleert, maar beeld heb ik niet. Het systeem gaat wel aan maar verder niet.
Ik hoor de hardeschijf kraken, maar geen beeld.
Cmos reset heb ik 3 keer geprobeert,
ik heb het met 1 geheugenreepje geprobeert,
zonder de PCI videokaart,
2 andere voedingen geprobeert.
Een andere harde schijf gepakt. Maar nogsteeds niets.
Als ik het systeem aan zet, krijg mijn scherm (een oud Target barrel) minder dan 1 tel een signaal, en springt dan weer op standby.
Momenteel ben ik een beetje einde raad, hebben jullie nog andere ideën?
De specs van het beest zijn:
Intel Pentium III 550 MHz,
384MB PC133 ram, (1x 128, 1x256)
Maxtor 5T020H2 Hardeschijf
Geen CD speler of diskette station.
Er zat een 65Watt voeding in, ik heb het geprobeert met 3 andere voedingen van 120Watt, orgineel van Compaq.
Ik heb hier zo`n klein Compaq Deskpro`tje omgebouwd tot mediacenter, met een PCI videokaart erin (ATI Radeon 7000, 32MB, Sapphire).
Alleen nu gaf deze kaart rare kleuren en strepen in het beeld. In een ander systeem deed hij het wel gewoon, zonder problemen.
Ik denk dus; dat moet de voeding wezen.
Ik pak een andere voeding, prop de aansluiting van die Compaq erop,
maar beeld heb ik nu helemaal niet meer.
Ik heb momenteel 3 orginele Compaq voedingen gebruikt ervoor, ook de pinlayout 5 keer gecontroleert, maar beeld heb ik niet. Het systeem gaat wel aan maar verder niet.
Ik hoor de hardeschijf kraken, maar geen beeld.
Cmos reset heb ik 3 keer geprobeert,
ik heb het met 1 geheugenreepje geprobeert,
zonder de PCI videokaart,
2 andere voedingen geprobeert.
Een andere harde schijf gepakt. Maar nogsteeds niets.
Als ik het systeem aan zet, krijg mijn scherm (een oud Target barrel) minder dan 1 tel een signaal, en springt dan weer op standby.
Momenteel ben ik een beetje einde raad, hebben jullie nog andere ideën?
De specs van het beest zijn:
Intel Pentium III 550 MHz,
384MB PC133 ram, (1x 128, 1x256)
Maxtor 5T020H2 Hardeschijf
Geen CD speler of diskette station.
Er zat een 65Watt voeding in, ik heb het geprobeert met 3 andere voedingen van 120Watt, orgineel van Compaq.