Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
TnI 4 Life
Is het je software van je G-15?Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 17:37:
Ik heb caps lock nodig
Het gebeurt alleen als ik het indruk
Wat gebeurt er als je die software eens fijn de-installeert om te testen?
Spuit 11...
[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 02-01-2007 17:38 ]
De software van Logitech veroorzaakt niet deze melding. * RoD heeft er zelf ook eentje.
Goed, wat heb je dan WEL zelf allemaal al geprobeerd; het is hier geen handje-vasthou-forum en onze glazen bol is nog wat rokerig van oud&nieuw.Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 17:38:
nop, alles van logitech uitgezet
ik zou ook zeggen dat het je logitech software is.
Staat deze ook niet toevallig actief als proces?
Jullie posten ook veel te snel!
[ Voor 13% gewijzigd door Str1ngS op 02-01-2007 17:40 ]
TnI 4 Life
Ik ben in Toegankelijkheids opties geweest
maar allemaal zonder resultaat
Klinkt mischien dom maar kan het in het register zitten?
Ja, dat kan.Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 17:40:
Ik heb van logitech alles uitgezet,
Ik ben in Toegankelijkheids opties geweest
maar allemaal zonder resultaat
Klinkt mischien dom maar kan het in het register zitten?
Ik vermoed trouwens dat het een optie is van je Dell.
Maar, klik eens met rechtermuisknop erop, of kan dat niet?
So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.
[ Voor 80% gewijzigd door Raven op 02-01-2007 18:05 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Misschien een overweging waart het eens aan logitech te vragen?
Nee. Dit ligt niet aan de drivers van Logitech.the_stickie schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:11:
Dat moet wel de driver van je keyboard zijn... het deïnstalleren hiervan MOET werken, allen ben je dan ook al je ander extra functionaliteit kwijt.
Misschien een overweging waart het eens aan logitech te vragen?
Het kàn natuurlijk dat je gelijk hebt, maar ik heb exact dezelde melding vroeger gehad met m'n logitech media-toetsenbord. Deze melding is vrij logisch bij teotsenborden zonder statusindicatielampjes (wat 'n woord).RoD schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:12:
[...]
Nee. Dit ligt niet aan de drivers van Logitech.
Om te achterhalen wat het dan evt wel is kan TS verschillende methodes gebruiken: ofwel open je de taskmanager en stopt processen tot de melding verdwijnt (beetje verstand/intuïtie gebruiken
edit: ik herlees net, en merk dat het om een dell gaat. Het is misschien een overblijvende driver van het meegeleverde keyboard oid???
[ Voor 6% gewijzigd door the_stickie op 02-01-2007 18:26 ]
[ Voor 0% gewijzigd door rdfeij op 02-01-2007 18:32 . Reden: typo ]
Ik heb dus ook helemaal geen software of drivers van Logitech geinstalleerd.
If I can't fix it, it ain't broken.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
De G15 heeft wel statusindicatielampjes (the_stickie schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:24:
[...]
Het kàn natuurlijk dat je gelijk hebt, maar ik heb exact dezelde melding vroeger gehad met m'n logitech media-toetsenbord. Deze melding is vrij logisch bij teotsenborden zonder statusindicatielampjes (wat 'n woord).
Offtopic;
Ik heb enorme ruzie met die G15. Die C+ distru die erbij zit crasht bij mij zodat mijn hele windows zonder c++ zit. Echt zo irritant dus ik heb mijn oude toetsenbord maar gebruikt. Wat er dan gebeurd? nou net als een auto zonder benzine. Alle vensters verdwijnen en mijn beeld brokkelt af. ik heb nu een snelkoppeling op het bureaublad staan van "uitvoeren" vanuit het startmenu. Ik krijg zoveel optie erbij per start menu item.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()