Aan het eind van de foto-cursus zijn we naar Artis getogen, helaas met erg grijs en druilerig weer maar toch wat leuke plaatje kunnen schieten 
Nikon D70s met Nikkor 80-200 AFS f2.8 en Nikkor 50mm f/1.8. De omstandigheden waren te grijs om ook nog eens te flitsen waardoor ik nog meer karakter van de foto zou verliezen.
De gemaakte foutjes die ik weet zijn soms het te krap genomen onderwerp en de bewegingsonscherpte.
1 - Gier: heerlijk 'smerig' om te zien.

2 - Hagedis: net of we door het raam met 'm meekijken naar buiten

3 - Ev0l Jan van Gend: had iets minder dof moeten hebben zodat de snavel over de volle lengte scherp was.

4 - Kikker: staat er wmb lekker 'gekleurd' op.

5 - Kikkers: ik weet niet welke kikkerfoto ik nu de leukste vind.

6 - Lynx: mindere foto vanwege het fijnmazige hek waar ik doorheen moest schieten (goed te zien in de bovenste helft), maar wel een fraaie intense blik van het dier.

7 - Leeuwin: geen dierentuin zonder hommage aan de king (queen).

8 - Hert: prachtige 'ragebol' dit beestje, hij/zij straalt imho echt ondeugd uit met die natte kop en de vuiligheid overal.

Kleine note: ik weet niet zeker of ik de dieren juist benoemd heb
Nikon D70s met Nikkor 80-200 AFS f2.8 en Nikkor 50mm f/1.8. De omstandigheden waren te grijs om ook nog eens te flitsen waardoor ik nog meer karakter van de foto zou verliezen.
De gemaakte foutjes die ik weet zijn soms het te krap genomen onderwerp en de bewegingsonscherpte.
1 - Gier: heerlijk 'smerig' om te zien.

2 - Hagedis: net of we door het raam met 'm meekijken naar buiten

3 - Ev0l Jan van Gend: had iets minder dof moeten hebben zodat de snavel over de volle lengte scherp was.

4 - Kikker: staat er wmb lekker 'gekleurd' op.

5 - Kikkers: ik weet niet welke kikkerfoto ik nu de leukste vind.

6 - Lynx: mindere foto vanwege het fijnmazige hek waar ik doorheen moest schieten (goed te zien in de bovenste helft), maar wel een fraaie intense blik van het dier.

7 - Leeuwin: geen dierentuin zonder hommage aan de king (queen).

8 - Hert: prachtige 'ragebol' dit beestje, hij/zij straalt imho echt ondeugd uit met die natte kop en de vuiligheid overal.

Kleine note: ik weet niet zeker of ik de dieren juist benoemd heb
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀