My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
foto 1 & 2 zijn duidelijk mijn favoriet. Wel vind ik de macro (met name # 8 ) niet geslaagd. Te veel beschadigingen van het glas.
Hier staat tekst
knikkerbaar bedoel je, neem ik aan?allen knikbaar
Favo; foto2, hoewel ik deze nog sprekender had gevonden met meer knikkers op de voorgrond en op de achtergrond gewoon ook kleine knikkers. Geeft meer diepte en een gevoel van eindeloosheid m.i.
Mijn favo is favo 1,2 en 4. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar bij #3 weet ik geen 'onderwerp' te vinden, terwijl het bij de andere duidelijker zichtbaar zijn.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Mooi gedaan hoor! Ik vind vooral dat licht van de onderkant erg mooi. Maareh, hoe krijg je het voor elkaar om niet de camera als reflectie op de knikkers te krijgen?
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Die krijg je wel, kijk maar eens goed naar een ruitachtige witte vlak op de knikkersvoodooless schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:22:
Maareh, hoe krijg je het voor elkaar om niet de camera als reflectie op de knikkers te krijgen?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
#4 en #5 vind ik wat te fel en soms vind ik het te druk qua verschillende knikkers en kleuren (#3 en #7). Misschien was het leuk geweest om ook een paar shots te maken met bv. maar twee of drie soorten knikkers om wat meer rust te krijgen.
#6 is mijn favoriet, het is imho de enige met 'body', ook overheerst het witte er niet zo als bij de anderen.
#2 is ook niet naar, maar wmb net mis geschoten. Als je één grote stuiter in beeld had gehouden zou het ws een meerwaarde zijn. Je kan natuurlijk ook met twee grote stuiters werken maar dan zou je ergens naar toe moeten kijken (meer knikkers in de achtergrond?). Deze zou ik nog eens proberen en dan ook je scherptepunt verplaatsen naar achter, dus alsof je tussen twee torens doorkijkt naar de horizon.
#1 had wat meer in het beeld geschoven gemogen en de donkere gradient wat meer naar beneden.
Bij de andere foto's overheerst het wit te veel naar mijn smaak. Wel leuk om met zo'n lichtbak te experimenteren
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Wat is de setup van je verlichting?
#1, #6, maar ook #10 vind ik zeker geslaagd.
Af en toe een beetje veel wit, maar niet al te storend imo.
Sowieso schrijf je zo!
M'n setup was een studiotafel en een Falcon Eyes flitsset met een softbox. Leuk speelgoed. De studiotafel is half doorzichtig en zodoende kun je van onderaf belichten.
De weerspiegelingen van mijzelf en de camera vallen idd 100% mee, omdat de belichting zelf (softbox) overheerst.
De eerste foto is met een 70-200 gemaakt en verder met een 17-55 en een Micro 105mm VR (wat overigens een geweldig leuk stuk 'speelgoed' is).
Foto's 8, 9 en 10 zijn met de 105mm en een omgekeerde 50mm f/1.8 gemaakt.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
kun je beter foto 2 nemenTrailBlazer schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:20:
1 en 2 vind ik mooi de rest vind ik minder aansprekend. Op foto 7 zien we volgens mij de refelctie van iemand in een van de knikkers. Als we hem opsturen naar CSI kunnen zij hem tot het oneindige vergroten en een foto van yellowcube zien
[GRISSOM-MODE]

Hijs blank!!
[/GRISSOM-MODE]
Erg mooie pics hoor, heb nr 1 als wallpaper
#8 en #9 brengen leuke herinneringen. Als ik klein was, had ik altijd wel zo'n paar knikers waar je onaardse structuren in kon zien. Ik vond het toen fasinerend
Verwijderd
Bij 2 en 6 blijf ik het langste hangen. Lekkere compo's voor mijn gevoel. Leuk je moet er maar opkomen om dit maar eens te gaan fotograferen.
10 heeft een soort creepy sfeer. Heeft wel iets aparts.
zal er thuis 1 opsnorren.gersompie schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 17:04:
Leuke foto's. Foto 1 is mijn favoriet. Heb je die in het formaat 1280x1024?? Dat is namelijk precies de stijl achtergronden die ik erop na hou
(Of heb je dit liever niet YellowCube?)
met andere woorden, geen probleem.
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p