Toon posts:

Medium ontkoppeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom mijn draadloos netwerk niet meer op via mijn laptop. Gisteren werkte nog alles perfect en ik heb niets veranderd of geinstalleerd ofzo....

als ik kijk in dos bij ipconfig /all staat er bij draadloze netwerk adapter: medium ontkoppeld.

het betreft een ASUS 6700 NE laptop met een ASUS WL500G wireless router.

Ik heb al wat gegoogled maar kan het de oplossing niet vinden... waar kan dit aan liggen ?

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Al eens geprobeerd om handmatig weer verbinding te maken met je draadloos netwerk? (computertje met antennetje rechts onderin, mits je Wireless zero configuration gebruikt natuurlijk). Krijg je foutmeldingen bij verbinden?

Meeste laptops hebben ook een schakelaar om je wireless aan en uit te zetten, die toevallig niet omgezet? (kan ook een functie toets zijn op je toetsenbord, hoeft niet persee een fysieke schakelaar te zijn)

[ Voor 32% gewijzigd door Mishmash op 02-01-2007 15:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mishmash schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:29:
Al eens geprobeerd om handmatig weer verbinding te maken met je draadloos netwerk? (computertje met antennetje rechts onderin, mits je Wireless zero configuration gebruikt natuurlijk). Krijg je foutmeldingen bij verbinden?

Meeste laptops hebben ook een schakelaar om je wireless aan en uit te zetten, die toevallig niet omgezet? (kan ook een functie toets zijn op je toetsenbord, hoeft niet persee een fysieke schakelaar te zijn)
schakelaar voor wireless staat aan...had daar al naar gekeken... handmatig verbinding maken werkt ook niet.... krijg dan "kan geen verbinding maken met draadloos netwerk" nadat ie eerst 5 minuten probeert een connectie te maken...

ik heb echt van alles geprobeerd... onder apparatbeheer gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd... werkt ook niet...

Verwijderd

Toevallig SSID verborgen op router/ap ?
Heb ook wel eens gehad dat m'n laptop dan ff het draadloos netwerk niet meer vind (windows XP),
ff SSID broadcast aan, connectie maken en dan weer verbergen was voor mij in dat geval de truc.
(vraag me niet waarom :) )

Verwijderd

Topicstarter
net weer onder apparaatbeheer de boel gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd...

en zowaar deed iet het weer ! wat dingen gedownload...

start em net weer op en ligt er verdomme weer uit :(

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-03 17:06
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:31:
net weer onder apparaatbeheer de boel gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd...

en zowaar deed iet het weer ! wat dingen gedownload...

start em net weer op en ligt er verdomme weer uit :(
houdt medium ontkoppeld niet in dat het apparaat niet aangesloten is? misschien zit het kaartje los, is het beschadigd, of moet je even het stof eruit blazen, en heb je de nieuwste drivers al gedownload?
Pagina: 1