Toon posts:

Werkt frontview/Imon software op de vfd van de zalman hd160

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraag over de behuizing van Zalman HD160, aangezien geen winkel me antwoord kan geven, zalman op meerdere mailtjes niet reageert van mij, en ik op google ook niet het antwoord kan vinden, ik doe dus een beroep op de mensen hier, danwel mensen die zelf ervaring hebben met de behuizing.

Wat mij nu na lang zoeken nog steeds niet duidelijk is, of de software van frontview, danwel van Imon etc, werkt op de vfd die in de zalman hd160 gebouwd zit?

in 1 review lees ik dat dit display standaard alleen de tijd, en wat music info weergeeft via mediacenter, meer niet, if that's the case, dan is die kast aso overprijst. want dan heb je een leuk display, waar je helemaal niets mee kunt doen.

wat ik wel zie is dat de HD135 van zalman de imon software en remote heeft.

need some advice here.

Ik twijfel namelijk heel erg tussen de Zalman HD160, of de silverstone 10m (met display en remote)

Verwijderd

Topicstarter
heeft echt niemand hier ervaring mee? of iemand die dat weet?

Verwijderd

Topicstarter
zucht ;(

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-01 11:08
sorry man..kan je niet verder helpen.

denk dat je sowieso een beetje in het foute forumgedeelte bent gaan zitten...

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-02 21:19
miss is het handig om een linkje te plaatsen naar de twee kasten dan kan de rest ook zien om welke kasten het gaat. ik kan ook niet van alles het typenummer onthouden maar een plaatje zegt meestal meer dan 1000 woorden....

Carpe Diem

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik verplaats deze wel even naar Overige Hardware, daar komt je vraag wat beter tot zijn recht. Ik heb de topictitel ook aangepast.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1