Vista IE7 en filmpjes

Pagina: 1
Acties:

• MarcieMars
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-03 13:56
Tijdje met Vista Ultimate aan het spelen, eigenlijk best tevreden over. Daarna Office 2007 Pro Plus en Nero 7.5.9 er bij gezet.

Leek ook allemaal goed te werken. Tot mijn verbazing werden filmpjes (AVI/MPG) niet meer afgespeeld met de Windows media speler. In plaats daarvan probeert IE7 nu zelf de link te openen als HTML en dat gaat natuurlijk niet goed...

Filmpjes downloaden en dubbelklikken werkt wel goed, dan wordt de media player gewoon geopend. Heb alle menus nagekeken maar kan geen optie vinden waarmee ik dit kan oplossen. Media player is een toegestane add-on in IE7, en file-extensie is gekoppeld aan media player. Iemand enig idee?

Uninstall van Nero en/of Office levert iig nix op... :? Heb me al suf gegoogled, msdn, etc....

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb geen ervaring met Vista, maar werkt "Openen Met" en dan WMP selecteren niet?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Even opnieuw aan WMP koppelen?
Control Panel -> Programs -> Make a file type always open in a specific program.

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-03 18:32
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb Media Player al ingesteld als standaard voor het openen van o.a. filmpjes en audio maar dit werkt niet... Ook de instellingen van IE7 bekeken maar kan er zo gauw niks aan ontdekken

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-03 18:32
Klein kickje...!

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Als ik een pdf, mp3, wmv, mpeg linkje wil openen in IE7 wordt er een nieuw tabblad geopend en verschijnt een melding: de pagina kan niet worden weergegeven.

In Firefox werkt alles goed, maar ik wil graag dat het ook in IE7 goed werkt. WMP is al het standaardprogramma voor alle mediatypen. Iemand een suggestie?